Gå til innhold

Lette blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt småblødninger etter at jeg slutta på pillen for tre mnd siden. Men bare en dag innimellom her og der.

Nå etter siste eggløsning (fikk iallefall positivt på en el-test), tok det noen dager så begynte jeg å blø lett. Så siden den 8 til nå har jeg blødd litt friskt blod hver dag. Ikke mye, bare litt i truseinnlegg. I tillegg er det bittesmå kramper i magen, som om jeg skal ha mensen, men MYE svakere liksom.

Noen som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har d litt sånn som deg nå ja, med lette blødninger/spotting og svaaake mensmurring.... EL var 30.juli... merkelig, har ikke opplevd dette før...

Skrevet

Jeg har akkurat det samme. Litt blodspor under el. så dag 7 som kunne vært festeblødning. Så sex på dag 8, litt mer blod.

Så litt hver dag de siste dagene. Veldig lite men er jo der.

Jeg hadde EL 2 august og har aldri blødd mellom syklusene før.

Hva skjer?:)

Skrevet

Å, så utrolig deilig å høre at det er andre som har det sånn. Har ikke blødd slik mellom sykluser jeg heller... Hmmm!!! Skriv gjerne her igjen om utviklingen din. :)

Skrevet

Oj, da skla du vel teste snart da? Spennende! Vil gjerne høre hvordan det går. :)

Skrevet

Jeg kan vel teste fra i morgen kanskje? Kan prøve.

Men nå liker jeg ikke utviklingen, føler jeg har fått mensen. Men det er jo noen som har det for det.

Dessuten vet jeg også at de med lavt stoffskifte kan blø mer.

Så vi får jo håpe noe er på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...