Gjest fantasiløs Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Vi trenger noe slitesterkt - er det Reflex vi skal fortsette med?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 ja, jeg er veldig fornøyd. Hadde det til jenta mi i fjor, og hun og minsten har fått hvert sitt nå også
Zitro Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Har kun forsøkt Helly Hansen sitt utenom og er helt klart mest fornøyd med Reflex. Det har jeg hatt 2 sesonger nå og er storfornøyd...
Gjest fantasiløs Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Hull i Hansen! Så vi gikk over til Reflex etter anbefaling, da den er mer slitesterk. Synes ikke den er så stiv at det gjør noe. Det er viktigere at den er tett! Her er det snakk om naturbarnehage og de tynne, myke, går det for fort hull i.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 fornøyd med reflex. Eldstemann har hatt samme regntøyet i 2 sesonger nå, nå er det for lite og det er så lite slitt at minstemann kan arve det:)
Gjest fantasiløs Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Jeg har vasket Reima tøyet veldig mye - nesten hver dag i 3/4 år eller så. (Var jo en håpløs sommer og vinter i fjor). Buksa har på en måte begynt å 'krakelere' og er ikke tett lengre. Men det er helt klart vaskemaskinen som har tatt knekken på den altså. Hvordan vasker du?
Gjest Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 4 åringen vår bruker sitt på 2 sesongen - og det er ikke antydning til hull i det. Ufattelig at det holder. De aker på berg og klatrer i trær - jeg hadde faktisk forventet at jeg måtte kjøpe nytt for lenge siden.
Gjest fantasiløs Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Hmm, da må jeg nok skjerpe meg på vaskingen... for her har vaskemaskinen tatt kverken på buksa! Hvordan vasker du? Jeg har stort sett vasket tøyet hver dag. Er jo ikke rart det sliter, men synes liksom det er litt mer hyggelig for alle parter at tøyet er rent når det taes på (jeg blir jo fort full av den dritten jeg også, på mine klær). Hva gjør dere da?
hysterika Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Reflex er det jeg er mest fornøyd med av alt jeg har kjøpt, det er veldig bra!
Gjest fantasiløs Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Da blir det nok Reflex en gang til - må bare være litt mer forsiktig med vaskingen.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #14 Skrevet 13. august 2008 Vi var også veldig fornøyd. Brukte kun Reflex helt til hun ble for lang. Var en gang det gjekk hull på buksen. Vi var på ferie og hun kom borti en kvass sak på en sykkel, så det skar en rett linje. Da gjekk vi innom en sportsbutikk og kjøpte sann teip og limte det sammen igjen. Det funket som bare det. Fikk høre at de vanligvis ikke pleide å selge det til regntøy nå om dagen, siden de fleste bare kjøpte nytt. Det var mer vanlig til telt, ransler osv nå. (De solgte mye mer av produktet før denne kjpøpt, bruk og kast mentaliteten kom) Så vi var veldig fornøyd. Den lave prisen er jo også helt klart et pluss!! Prøvde på samme tid andre merker, men syntes ikke like godt om de. Det barnemerket som STormberg (?) har Lek eller noe fikk mye skryt den gangen. Men jeg syntes det var helt elendig. For å nevne noen. HH likeså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå