jackie Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 når man skal begynne på skolen for å sikre fremtiden men ikke får lån noen steder da jeg var veldig uansvarlig når jeg var yngre.noen tips om hvor jeg kan få støtte?skal begynne på sykepleien....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 har du brukt opp murligheten din hos lånekassen også?
jackie Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 det står at når lånet hos lånekassen har gått permanenet til si så mister man sine rettigheter hos lånekassen....drsverre har mitt gjort det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 hm.. da vet jeg ikke om så mye. er du enslig forsørger? ellers må du nok regne med mannen din og bi jobb tror jeg.
jackie Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 nei ikke enslig....desverre i dette tilfelle da de får støtte til utdanning....huff fælt å si det.jeg får vel jobbe ræva av meg i 3 år..............
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 det er nok trangt om man er enslig uten lån/stipend også. jeg lever på det og det er ikke lett! men om mannen din støtter deg så er vel han med på å dra lasset?
jackie Skrevet 13. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2008 hmmm han vet det desverre ikke da hans familie er veeeeeeeeeeeldig økonomiske......han ville ha steila om han visste
___ Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Du kan gå gjennom legathåndboken. Der finnes det en del stipender og legater det er mulig du kan søke. Du kan også sørge for å få betalt med hele gjelden din til lånekassa. Da tror jeg du vil kunne få lån på nytt. Ettersom du har studielån fra før har du kansje en utdannelse allerede. Er det ikke mulig å få en jobb på den utdanningen så du kan få betalt gjelden? Du kan også søke i vanlig bank, men det kan bli nødvendig med et godt budsjett hvis du allerede har betalingsanmerkning og lånekasselånet har gått til inndriving.
___ Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Fortell ham det. Han kommer sikkert til å steile der og da, men det er en ting som er såpass alvorlig for deres fremtidige økkonomi at er enormt viktig at du er åpen om det.
jackie Skrevet 13. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2008 gikk desverre på privatskole på videregående...så det er hele 10 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå