Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man skal begynne på skolen for å sikre fremtiden men ikke får lån noen steder da jeg var veldig uansvarlig når jeg var yngre.noen tips om hvor jeg kan få støtte?skal begynne på sykepleien....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du brukt opp murligheten din hos lånekassen også?

Skrevet

det står at når lånet hos lånekassen har gått permanenet til si så mister man sine rettigheter hos lånekassen....drsverre har mitt gjort det

Skrevet

hm.. da vet jeg ikke om så mye. er du enslig forsørger? ellers må du nok regne med mannen din og bi jobb tror jeg.

Skrevet

nei ikke enslig....desverre i dette tilfelle da de får støtte til utdanning....huff fælt å si det.jeg får vel jobbe ræva av meg i 3 år..............

Skrevet

det er nok trangt om man er enslig uten lån/stipend også. jeg lever på det og det er ikke lett!

men om mannen din støtter deg så er vel han med på å dra lasset?

Skrevet

hmmm han vet det desverre ikke da hans familie er veeeeeeeeeeeldig økonomiske......han ville ha steila om han visste

Skrevet

Du kan gå gjennom legathåndboken. Der finnes det en del stipender og legater det er mulig du kan søke.

Du kan også sørge for å få betalt med hele gjelden din til lånekassa. Da tror jeg du vil kunne få lån på nytt.

Ettersom du har studielån fra før har du kansje en utdannelse allerede. Er det ikke mulig å få en jobb på den utdanningen så du kan få betalt gjelden?

Du kan også søke i vanlig bank, men det kan bli nødvendig med et godt budsjett hvis du allerede har betalingsanmerkning og lånekasselånet har gått til inndriving.

Skrevet

Fortell ham det. Han kommer sikkert til å steile der og da, men det er en ting som er såpass alvorlig for deres fremtidige økkonomi at er enormt viktig at du er åpen om det.

Skrevet

gikk desverre på privatskole på videregående...så det er hele 10 år siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...