GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hei:) Eg var på første svangerskapskontoll i uke 7, etter det fikk eg brev om at eg hadde fått time til ordinær ul i uke 19, 2.oktober.. Eg var på tidlig ul når eg var 11+3, for å se om alt sto bra til, å det gjor det Skal til legen ijen neste uke, da er eg 13+1.. Vi har ikke sakt det til noen andre enn familie, og noen venner.. Er fortsatt litt redd for å muste eg :S selv om sjangsen er vel veldig liten nå, vertfall etter vi såg at alt sto bra til Men har litt lust til å bestille en ul time til hoss di samma som eg gjor det i uke 11, men det gjør eg ikke før i begynnelsen av september trur eg.. Så kan vi begynne å si det til alle andre etter det, men eg kan jo spør om jormoren kan lytte etter hjertelyd når eg skal til ho(skal bestille time neste uke), men det er jo ikke alle som gjør det så tilikt. Men viss hun vil gjøre dette, å finner hjertelyden, så går eg ikke på en til eksta ul ... Hmm, hva hadde dere gjort? Tips Har veldig lust å ta en til ul, men blir ikke det litt for voldsomt, siden vi såg at alt sto bra til i uke 11 ?
Maya_1 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Personlig synes jeg det blir for voldsomt. Mange er bekymret i starten, men man kan ikke løpe til ul hele tiden fordet, og jeg synes ikke det blir riktig å ta ul uten at det er skjedd noe som skaper mistanke. Ikke frekt ment altså, men jeg tror det er bedre å roe seg ned og slappe av med at alt er bra, du har jo alt fått bekreftet at det er liv
Sølvi77 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Enig med Maya_1, prøv å puste ut og ta det litt med ro. Vi har alle vært igjennom de første ukene og vært nervøse. Jeg ventet med å si det til alle til uke 14 var over bare for å være på den sikre siden. Utifra dialekten kan det virke som om du er fra Stavanger/sandnes området. I Sandnes er det mange jordmødre på Sentrum Helsestasjon de hører alltid på hjertelyden og er veldig kjekke.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Er fra Stavanger område ja:) Så håper di gjør det samme her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå