Gå til innhold

Ser dere på OL??? Hva??=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følger med håndballjentene.. Også synes jeg det er litt spennende og se på turn på matte.. Helt sinnsykt hvordan de kan vri og vende på kroppen.. Og av en eller annen merkelig grunn er jeg blitt fasinert av stup!??!? Stup faktisk har jeg sett noen konkurranser av.. men om 20 min er det hånballjentene som skal spille.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig lyst, men det blir ikke gjort.

Liker også håndballjentene og annen sport er gøy å se på..

Liker best vintersport jeg da.

Skrevet

Ser på håndball nå :o)

Ellers ser jeg på litt av hvert når det passer seg sånn.

Skrevet

Ha ha, ser på AKKURAT det samme som deg Blekkspruten:o)

Også fascinert av stup, ha ha.

 

Gleder meg til sluttspillet til håndballjentene jeg da, de er for gode i gruppespillene, he he.

Skrevet

Samma her, håndball har jeg jo spilt i mange år selv så den må jeg ha med meg. bare at jeg sitter på jobb denne uka, og må se referat på nettet istedet. http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=1003195 kan vel virkelig si at det ikke er det samme å lese at det ble 14-10 til pause enn å se det....

 

turn er jo gøy, ser det på eurosport. også er stup ganske facinerende å se på. ellers ser jeg på det meste hvis jeg kjeder meg.........

 

Skrevet

Ja av en grunn så er jeg blitt veldig fasinert av synkronisert stup... Kan til og med før kommentatorene sier noe si om det er bra stupe eller ei.. haha.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...