Gå til innhold

Åhhhhh kjeder meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bruke disse to dagene mens snuppa var i barnehagen til å få gjort alt som trengs før skolestart mandag... MEEEN, kjedelig! Lat ble jeg også, MÅ skjærpe meg snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også barnefri..

Sitter bare å later meg, men jeg kjeder meg ikke jeg da, for jeg har rett og slett ikke krefter til å gjøre noe spes.

Har sykdommen ms...så må nok bli vant til sånt.

Leser du bøker så kan du jo finne en god bok frem=)

Jeg skulle ha lest nå, flere bøker som ligger å venter på meg, men godt å bare ligge på sofaen med laptopen på fanget å skravle i vei hehehe

Det er godt å ta livet med ro av og til

Skrevet

Jeg har akkurat malt hele gelenderet til trappen.. Brukt et par timer bare på det vel.. Satt på en vaskemaskin med tøy og skal starte med og rydde kjøkkenet nå før sengene skal skiftes på... Jeg var stuptrøtt som deg.., men satte på litt høy musikk, skrudde av tv og bare satte igang.. Og når jeg først er igang så er jeg vanskelig og stoppe.. hehe..

Bare begynn et sted så skal du se formen kommer seg.. Ellers så er det veldig godt med en hel dag med bare hvile og da.. :P

Skrevet

Snupersnuppen vår begynte i barnehagen på mandag, og i dag er første dagen vi bare leverte og dro igjen!

I morra skal jeg på jobb en tur, men begynner ikke ordenlig før mandag.

I dag sitter jeg bare her og er alene hjemme, liksom...! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...