Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hva som kan feile meg?? Jeg har temp på 37-38grader Føler meg kvalm og oppblåst. Jeg hadde ikm den 24 juli. Tatt gravid test men den er negativ.... Kan det være gravid uten for livmor????? Er mega uvel å har vondt i nedre del av magen... mest på høyre side.... Hvis noen har litt å komme med her blir jeg glad.... Har vært hos lege... de kaldte det virus... Som gjør så mens ikke kommer?????? Føler jeg ikke blir tatt på alvor her....
monika 3+1 i magen:) Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 visst du bare har tatt en test, kanskje du skal ta en test og to til? jeg tok to tester som var negative(husker ikke hva de het, men det skulle komme to blåe streker dersom jeg var gravid) , så neste dag tok jeg 2 clearblue tester, og begge var positive.. rart de der med at mensen ikke kommer da foresten...
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg har jo vært hos lege å tatt test da så regner med at den er negativ.... Men kan jo vente noen dager å prøve igjen... Kansje det er overgangsalder... hehe
minimee->Trym Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Dette kan jo være grav. utennfor livmor, en infeksjon av et eller annet (pga feber og kvalme), en cyste som har sprukket eller blindtarmen. Ikke at jeg er lege, men det er vanlige symptomer! Rart at ikke legen tok flere utdypende blodprøver o.l.???
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Ja de sa jeg skulle ringe igjen på torsdag hvis det ikke var blitt bedre.... Pga litt stor mage ville helst ikke gynpol ha slike pasienter sa de på tlf.... Følte ikke meg godt tatt vare på akkurat.... :/ Så jeg får se hva de sier på torsdag da....
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Det kan jo være blindtarmbet.Du beskriver flere symptom på det,som kvalme og rundt 38 i temp,vondt i hø.side av magen.blindtarmbet.starter oftest m.smerter rundt navelen,og forflytter seg etter noen timer til hø.side.Legen bruker ofte å ta en trykktest om en mistenker bl.t.bet.Dvs.hold ca 3 fingre langt inn i magen nederst på hø.side i 10 sek,så slipper du fort.Har du bl.t.bet.er det veldig vondt akkuret når en slipper ut igjen. Vet ikke om du ble noe klokere av dette,men ønsker deg god bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå