Gå til innhold

Jobb i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som jobber i butikk her? Hva har dere utbetalt i mnd? Jeg kom ikke inn på skole i år.. Og må begynne å jobbe.. Bor i Oslo..Lurer sånn på hva lurt jeg skal gjøre for å overleve i storbyen et år mens jeg tar opp fag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg jobbet i butikk i Oslo tjente jeg rundt 210.000 i året som avdelingsleder. Dette er noen år siden, antar lønna har gått opp noe.

Ta kontakt med vikarbyråene og se om du kan få noe bedre. det er ikke ideelt å jobbe i butikk som alenemor (hvis du er det da). Det finnes masse kurante jobber som "ingen vil ha" (typ enkle kontorstillinger) fordi det fortsatt er søkers marked (enn så lenge, er vel i ferd med å snu) og folk får bedre stillinger enn de ville fått for ett par år siden.

Jeg har fått en økonomistilling jeg ikke er særlig kvalifisert til, godt betalt (i min verden) og 08-16 mandag til fredag, flexitid så jeg slipper å stresse på morgenen. Har jobbet mye i butikk og håper jeg slipper å gjøre det igjen. Helgejobbing hører studietiden til. Selv om du kanskje må jobbe skift finnes det uansett jobber som er bedre betalt enn butikk.

Skrevet

Vet att diverse matbutikker behöver nya ansatte. Ex. Ica När, ullevållsveien. Rema 1000, torggata (under claes olson) Vet ikke noeom lönn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...