Gå til innhold

lettøl?

monika 3+1 i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i uke 18 og er avogtil med ut selv om jeg er gravid. med kjæresten eller venninder på "småfester" og sånn.. dette er ikke ofte, men det hender. da tar jeg meg kanskje en lettøl eller 2som jeg har kjøppt for anledningen. er det så veldig skadelig tror dere?? jeg drikker aldri mer! sisst gang drakk jeg bare opp den ene.. jeg synes at selv om jeg er gravid, så kan jeg jo bli med ut forde? og da er det så ensomt å bare drikke vann visst dere sjønner hva jeg mener! så da kjøper jeg meg 2 lettøl.. (faktisk litt flaut å komme til kassen med 2 lettøl:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke fosteret tar skade av to lettøl, men om du bekymrer deg for det så kan du jo heller kjøpe alkoholfri øl som Clausthaler eller Munkholm!

Skrevet

jeg er på fest ofte, men tar aldri meg noe alkohol, her er det brus i stede, jeg føler det blir feil å sjenke ungen min.. Det er det jeg føler om dette, jordmor ville nok rådet deg fra dette. For du sjenker jo rett og slett ungen din..

Skrevet

Jeg elsker øl og drikker stadig Munkholm. Det er alkoholfritt og deilig på smak. Valgte det ofte før jeg ble gravid også :)

Har prøvd noen av de alkoholfrie vinene på polet også - de er ikke så dumme de heller, skjønt jeg foretrekker munkholmen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...