Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Min stolte gutt skal endelig begynne på skolen, og første skoledag nærmer seg. Har ikke mottatt noen informasjon om hva som skjer, og lurer derfor på om det fortsatt er slik at mamma og pappa er med, trenger han matpakke første dag, er det bare en hilse-dag, eller må han være der mange timer. Noen med erfaringer på området? Trodde egentlig at man ville fått noe info fra skolen, men har ikke fått noe!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Det var egentlig rart at du ike har fått det... Det er vanlig at mor eller far(el begge<) er med på første skoledag ja... Vist du lurer på noe, så kan du vel ringe skolen...))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Vi har heller ikke fått noe særlig inf. Vi var på møte en gang før sommer ferien.. Da fortalte de litt. Og så kom oppstarten i avisen. Barnet selv har fått ett håndskrevet personlig kort fra de to kontakt lærerne sine der det står de gleder seg til han kommer. Men har forstått det slik at vi foreldre skal være med. Her er det bare meg da, mannen må på jobb. Vet ikke hvor lenge de skal være på skolen eller hvor lenge det er meningen jeg skal være der. Eller ang mat. Men tar med mat til begge to jeg i alle fall, så har jeg..
blond Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Første skoledag her er tre timer. Før og etter skolen er det sfo, men siden vi har fått fri kommer vi til å spise frokost hjemme og følge han til skolen etterpå. Deretter regner jeg med at han er på sfo noen få timer. Det kommer an på hva han selv ønsker, men han trives på sfo, så jeg regner med at han vil være der. Om vi ikke hadde fått noe informasjon ville jeg ringt skolen for å spørre. Det er greit å være forberedt, både for barn og voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå