Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Skal på jobbintervju på fredag.. (for et ganske raskt voksende firma) og de er ganske "formelle" Av antrekk, hva bør en velge? - dressbukse, høyhæla "støvler" og en skjorte/pen tunika? - som ovenfor men med en "dressbuksepiratbukse liknende sak" Dress blir liksom ekstremt formellt. Men vet at den jobben jeg skal inn til intervju på skal man behandle kunder etc, og det er greit og ta seg pent ut.. ELLER ville dere ha valgt noe annet?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Synes første alternativ var bra jeg =) Lykke til forresten =)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 okai.. jeg må dra ut alt jeg har i klesskapet, gjelder og gi et godt inntrykk.. Gulp, mitt andre jobbintervju.. hihi Takk for det
Monajenten Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Jeg hadde valgt skjørt istedenfor dressbukse hvis du har mulighet til det. Det er lov og går an å være feminin selv om man er formell:-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Dressbukse og tunika!
cammiss Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 så lenge du ser ordentlig kledd ut- fløler deg både stilig og litt avslappet- så er det vikitgste - et godt håndtrykk- se rett i øynene og bruk tid på å svare. ikke stress- len deg godt tilbake. og vær ærlig om det meste... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå