Espoir Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Har hatt celleforandringer ja, men ingen symptomer. de gikk tilbake av seg selv.
jackie Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 jeg hadde gjennom hele svangerskapet.ble sendt videre til radiumen for å fjerne en liten del av livmortappen.Det var aldri noe fare,men de gjorde det for sikkerhets skyld.ingen plager i ettertid og hadde heller ingen symtomer.Er vel heller ikke det.men de finner ut av de gjennom en gu
Gjest Gul stjerne Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Ja, blødninger og litt vondt ved sex. Merket at noe føltes annerledes. Hadde mye forandring og veldig eksplosiv deling, så ble laseroperert etter to måneder. Alt gikk fint.
våken_om_natta Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Jeg har hatt grove celleforandringer. Ble operert i fjor. Nå er det desverre oppdaget nye forandringer, men er gravid, så må vente og se hva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå