Gå til innhold

Noen som har hatt celleforandringer her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt celleforandringer ja, men ingen symptomer. de gikk tilbake av seg selv.

Skrevet

jeg hadde gjennom hele svangerskapet.ble sendt videre til radiumen for å fjerne en liten del av livmortappen.Det var aldri noe fare,men de gjorde det for sikkerhets skyld.ingen plager i ettertid og hadde heller ingen symtomer.Er vel heller ikke det.men de finner ut av de gjennom en gu

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, blødninger og litt vondt ved sex. Merket at noe føltes annerledes.

Hadde mye forandring og veldig eksplosiv deling, så ble laseroperert etter to måneder. Alt gikk fint.

Skrevet

Jeg har hatt grove celleforandringer. Ble operert i fjor. Nå er det desverre oppdaget nye forandringer, men er gravid, så må vente og se hva som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...