lissi33 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 I dag blør jeg igjen. Jeg skjønner ingenting. Hadde blodspor på el-dagen. Så på dag 7, så etter sex i helga. Nå er det jammen blod igjen. Jeg skal ha mensen på søndag, og det er alt for tidlig for tanta. Har aldri blødd mellom syklusene før. Hva kan dette være? Jeg har en vanncyste på ene eggstokken, og har lavt stoffskifte. Jeg vet lavt stoffskifte kan ha noe å si at man lettere får blødninger. Men mellom syklusene? Skjønner ingenting. Noen?
RockMyWorld Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg blødde når jeg var gravid med snuppa. Begynte å spotte lenge før mens, og dette fortsatte lenge etter ikm. Aldri masse friskt rent blod, men masse spotting.... Tvi tvi!
lissi33 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Tusen takk for svar. Jeg spotter ja, ikke blør. Jeg har aldri gjort det mellom syklusene før. Aner ikke hva som er på gang her;) Noe er det.
RockMyWorld Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Har du testet? Kanskje du er gravid?!?! Hørt om flere som har spottet over en periode når de var gravid:-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 spotter jeg også, blør ikke. Rosa/rødt sekret/utflod. Hadde EL 30.juli, har ikke testet ennå....
lissi33 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 Har IKM på søndag så er litt tidlig. Dette startet på dag 7 etter EL. Jeg har også hatt stikninger i høyre siden en natt, våknet i svette om morran. Tror det er noen hormonelle forandringer ute å går. Spent. Blir veldig overrasket om dette er som normalt-altså ikke gravid, men så er jeg redd å teste også. I frykt for å få negativ test. Men er vel kanskje dags å teste snart, kanskje i morgen vil gi utslag? 3 dager før IKM?
lissi33 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2008 Blødningene har tiltatt. Hvorfor kommer tanta nå? 4-5 dager før tida? Jeg har en cyste på eggstokken, blør man når de sprekker? Hvorfor er livmortappen lukket når jeg blør?? Skjønner ingenting. Noen?
Mamma snart :) Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Dette kan være en festeblødning Så godt mulig du er gravid:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 da jeg hadde cyste og fikk medisiner når den forsvant kom først de gamle blodet og så de nye blodet... men de er lenge siden,,, (ang en annen sak: tror de er gammelt blod, men kommer bare i bindet ikke når jeg tørker... noen som har vært borti dette???)
lissi33 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2008 Men jeg har blødd siden dag 7, trodde jeg hadde festeblødning da.. men har spottet litt siden da, men nå blør jeg. Har alltid hatt stabile sykluser før. Kan det være tanta?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 dette er nå ikm dagene mine tror jeg er på 33 dagen i syklusen så kan være jeg begynne blø sikkelig i morgen men de pleier være svart ikke sånn som nå nå er de mere brunt beklager detaljene... men tørr ikke teste er såå redd for å bli skuffet i gjenn. men kommer mensen er jeg klar for pergoen den beggyner jeg på 5 dager etter første blødning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå