Precious Cargo Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hei! jeg er 21 fullgåtte uker i dag og har siden i går merket at det bobler/sparkes så høyt i magen! Har kjent spark regelmessig i to uker nå uner navelen, men nå er det akkurat som om beina dulter i meg 6-7 cm over navelen på den ene siden. Er det mulig da? Leser i bøkene mine at livmora er ca 2 cm over navelen nå, så kan det virkelig være ungen jeg kjenner, eller er det bare tarmer og sånn som buldrer...?
Precious Cargo Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2008 Skulle selvfølgelig stå "sparkeR" i overskriften... jaja, så fikk jeg dytta litt også
mei&mi + marcus :) Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Ja, det tror jeg er mulig.. Er 21+4 i dag og kjenner bevegelser like over navelen. Men fortsatt mest helt nede. Sikkert forskjellig fra person til person..
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Er 24 uker, og kjenner mest spark godt under navlen.. Noen spark ved navle høyde, men ingen noe særlig over...
Gjest Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 er 20+1 å jeg ser veldig tydelige spark rundt med navlen.. kan huske å ha kjent det litt over også.. men mest et par cm nedenfor navlen.. helst på høyresia hehe
Soloho Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Kjenner spark bare helt nederst like over skambenet. Noen små på høyre siden litt oppe. Er denne lillingen som søstra si så sitter han vel plantet i seteleie...Snur seg ikke engang.
Jente2011 Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 eg e 26 og kjenner spark oppe ved puppene, syns det er helt rart at barnet er så høyt oppe...normalt?
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 jeg er 25 uker på vei, og jeg blir sparket i ribbeina....:-/ Nå er symfysemålet mitt alt for høyt, og babyen altfor stor i forhold til uken jeg er i , så venter på time på sykehuset til en ordentlig måling av baby....
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Jeg er 26+2 og her kjenner jeg det 3-4 cm over navelen på det høyeste. Når snuppa sparker nedover derimot kjennes det ut som det kommer en fot out in the open!! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå