Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutseli forsvant bare kvalmen min, e 8+1 i dag:)

Har lagt på sofaen no i over en måned og vært uvell. Ikke kasta opp i d hele tatt, men bare følt meg skikkeli dårli og tom for energi. Så mens eg satt her i dag tili forsvant den bare, og energien har bare kommet mer og mer.

Måtte hoppe i skoen og ut å gå meg en tur, va jo så hærli. Kom hjem og fikk gjort litt i huse også, e så fornøyd:)

Forrige svangerskap va eg kun kvalm om kvelden så e spent å se i kveld om d kommer tilbake.

Håpe alle dåkker andre som ikke e i form får oppleve d her snart, e jo en helt ny verden igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8+2 idag og syns plutselig jeg er litt piggere! ikke vært så mye kvalm men ikke hatt noe energi i det hele tatt,bare liggi nesten hele tiden! ganske deilig,men samtidig litt skremmede og tankene hopper over på at kanskje noe er galt? puppene har blitt mye mindre ømme og syns jeg,kjenner svake stikk og mini-murringer en gang i blandt,men ikke like ofte som før! men får vel bare satse på at alt er i orden!

Skrevet

Dere har en helt annen opplevelse enn meg. Kvalmen kom da jeg var 8 uker, og dagen i dag har nesten endt med et besøk på porselenet. Jeg blir kvalm av å spise jeg da, så jeg gruer meg til frokosten hver dag nå. Er da kvalm resten av dagen. Er 9+0 i dag og er mildt sagt spent på hvordan dette kommer til å utvikle seg.

Skrevet

jeg begynnte med kvalme i uke 5+3 og i går 7+4 ga den seg plutselig,så får håpe den ikke kommer tilbake igjen.Har gått ned 3 kilo og nesten ikke spist noe mat...Var ikke plaget av kvalme i mine 2 første svangerskap så var vel min tur nå...he he!

Skrevet

Dette var oppløftende lesning :-) Jeg er 8+0 i dag, og har følt meg elendig siden uke 5. Jeg håper virkelig jeg får oppleve det samme som deg! Dette er bare så slitsomt. Jeg begynte på på jobb i går etter lang sommerferie (er lærer) og det tok sånn på at jeg lå å vridde meg og skalv i hele går kveld. Må bare bli bedre til jeg skal møte elevene neste uke, har ikke lyst å sykmelde meg, for jeg trives så godt på jobben, og det er så kjedelig å ligge hjemme!

Dessuten har jeg også lyst ut på tur! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...