Gå til innhold

Kor mykje brukar de på mat i månaden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to vaksne og eit born og brukar ca. 6-7.000. Nokon verre? Vi greier å skjerpe oss ei stund, men så sklir det ut igjen. Trur hovudproblemet er at vi bur nær butikken, og difor berre handlar med oss middag og diverse på veg heim frå jobb kvar dag. I tillegg kjøper eg lunsj på jobb kvar dag istadenfor å ha med matpakke.

Kor mykje er det realistisk å kunne klare seg med i mat per mnd om ein skal kunne leve nokonlunde godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker nok det samme... :-P

Har aldri regnet så mye på det, og kjøper det vi har lyst på.

Skrevet

Vi er 2 voksene og 1,5 barn.. (Jeg er gravid så spiser litt ekstra nå:). Vi bruker max 4000kr på mat i måneden..

Skrevet

To voksne og ett barn lever ganske så luxuriøst på 4000 i mnd. 1000 kr uka på mat er masse. Men det innebærer selvsagt at man planlegger litt, og ikke går på kafè hver dag.

Skrevet

Vi bruker ca 7000,- og vi er 2 voksne og 1 barn.

Da er all mat, bleier, rengj.midler, toalettartikler, cafe/restaurantbesøk inkl.

Prøver å storhandle, handle på tilbud og planlegge, men koser oss en god del også :o)

Skrevet

Altfor mye!

Er man glad i mat, så er man glad i mat. End of discussion;-)

Skrevet

jeg bruker 4000 på mat, bleier, bensin, klær å fornøyelser i måneden. det er til meg å småen. hadde vi hatt mer hadde vi brukt mer.

Skrevet

har ikke peiling, hvertfall 7-8000

Skrevet

vi er to voksne og tre barn på 5mnd..5 og 9 år.

Vi bruker ca 8500 kr.

Vi velger å bruke pengene på lån og mat...blir lite shopping.

Vi spiser mye frukt og grønt..og magre produkter som er dobbelt så dyre.Har prøvd å kutte litt men det er ikkje lett...vi kaster lite mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...