Bussi Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Er det noen som har denne vogna? Er dere fornøyde? Hva er eventuelt ulempene ved den? =)
Mamsen87 :) Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Har den ikke selv, men ei venninne har den. Jeg hadde Emmaljunga smart duo combi da Mathias var nyfødt. Jeg syns den var TUNG, og edgen er enda tungere... Så jeg syns vel det var en ulempe, og at den tar utrolig stor plass i bilen..
nr.4 i oktober Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg har Edge, men har jo ikke fått begynt å bruke den enda da. (Venter utålmodig på at det skal bli oktober.. hehe.) Stor og romslig er den ihvertfall, både bag og sportsvogn-delen. Den tar litt plass i bil men har du vanlig stasjonsvogn er det ikke noe problem. At den er tung er også sant, men jeg synes likevel ikke den er tung når den trilles (du skal jo ikke løfte den rundt med deg.) Og iforhold til mange kombivogn-typer, er den faktisk lettere. Men den virker utrolig solid, det er skikkelig håndverk altså (jeg har studert hver søm og detalj på vogna, hehe.) Virker ihvertfall veldig bra så langt.
nr.4 i oktober Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Glemte forresten å si at det er forskjell i vekten på classic- understellet i forhold til sport-understellet (sport er tyngst.) Eksakt vekt og mål etc kan du lese mer om på emmaljunga.se ved å gå inn på edgen, og så se nederst på siden på tekniske spesifikasjoner osv.
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Jeg har også denne, og venter spent på å ta den i bruk! Har ikke sett/funnet noen ulemper med den, synes den virker veldig bra! Dessuten er den ikke såååå stor og tung som folk vil ha det til, jeg får den glatt inn i en Golf.
Ragdoll Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg har også denne! KJEMPEFORNØYD, selvom bare katten har fått prøve den enda! vi har vanlig personbil (BMW 520), og da går den akkurat oppi bagasjerommet. Upåklagelig og kjempefin vogn!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 jeg fikk høstbaby -07 og kjøte edgen fordi jeg måtte ha en vogn med stor bag slik jeg fikk plass til saueskinnsposen jeg er superfornøyd med den, den er stødig, lun å veldig god og trille! skal være enig i at den er tung å løfte inn og ut av bilen, o.l.... har sportsunderstellet, og d er jo end tyngre... d er d eneste 'negative' jeg kan si om denne vogna... jeg har en helt vanlig stasjonsvogn, og jeg kan bare hive den rett inn, uten å sette den høykant eller noe... gled dere til å ta den i bruk, sier nå jeg
Lacey*har fått erta Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Jeg har den og jeg er veldig glad i den selv om jeg ikke har begynt å bruke den ennå. Men jeg har venninner som har denne vognen og synes ikke den er kronglete i det hele tatt. Jeg liker at den er stødig, høy og har stor og romslig bag. Om den i såfall skulle være tung å løfte ut og inn av bilen, så ser jeg heller på det som trening:) Man klarer å løfte litt tungt, dessuten er den vel heller ikke så tung som alle skal ha det til.
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Ja, jeg har den og har brukt den i 7 mnd nå. Er egentlig ikke så voldsomt fornøyd, da den er veldig tung og vanskelig å manøvrere. Det ble litt lettere når vi bytta til sportsvogn, men den er fremdeles altfor stor og klumpete. Liker emmaljunga veldig godt, men tror ikke det blir akkurat den modellen neste gang
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 dette med vogner er vel litt vanskelig, å bare høre på andres erfaringer? d bunner jo ene og alene ut i smak og behag -rett å slett å så kommer d vel an på hvorhen i landet man bor, å 'på landet' eller i byen, hva slags vogn som er 'den beste'...... d tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå