Gå til innhold

Oj, er ikke dette litt fjortis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg havna på roting med ny dame for 14dager siden. Han er 35, hun 24 (tror jeg, sånn ca iallfall), begge har barn og nylig vært i forhold. Nå gikk jeg inn på nettby og ser at de er oppført som kjærester, kos det. Men så sneik jeg på henne, og på "venner" har hun skrevet laaangt om hvor høyt hun elsker han og for et fantastisk liv de skal få og hvor mye ditt og hvor mye datt. Ble helt satt ut, er det vanlig da, å proklamere slikt etter knappe to uker (blir to uker til helga siden de møttes)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne ting legger jeg meg ikke oppi....

Skrevet

Hehe det var litt rart ja. Jeg har vært sammen med kjæresten i 5 mnd men jeg elsker han ikke ennå. Alt for tidlig for meg hvertfall. Har nettopp kommet til glad i deg stadiet. Skjønner ikke hvordan noen kan elske noen etter 2 uker.

Skrevet

noen ganger føles ting så rett at det ikke kan være feil. da gjør man ofte sånne ting.

jeg fortalte jo her inne også, men ting kan være feil selv om det føles rett...

men det er ikke lett og lære for når følelsene bobler så bobler de.

som jeg å en venninne tøyser med, så lenge det ikke er unge de har laget så er vel ikke en tattovering, eller litt rekame så ille... ;-)

Skrevet

altså jeg sa aldri at jeg elsket han. bare så det er boengtert.

Skrevet

Hihi, sjønner jo at jeg ikke har noe med det å gjøre altså! Syntes bare det var litt sånn veeeldig lite gjennomtenkt, de har unger begge to (han har bla en på 16 som også er på nettby), og nylig gått fra lange forhold. Og som du over, jeg har vært kjæreste nå i nesten 4 mnd, kunne ikke fallt meg pladask på magen inn å annonsere mer enn at jeg liker fyren før jeg vet det vil vare. Og det vet man vel knappest etter (snart) 14dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...