Gå til innhold

Da har veslegutt begynt hos dagmamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så rart å sitte her og vite at min kjære sønn er hos et annet menneske... Veldig rart, og faktisk veldig godt! Han har så godt av å være sammen med andre barn og jeg har så godt av å begynne å jobbe igjen... I dag sitter jeg hjemme da fordi vi har en tilvenningsdag. Leverte han hos den koselige dagmammaen, var der en liten time, sa hade og reiste hjem. Ingen gråting verken fra han eller meg:) Han synes andre mennesker er ganske ok, så det går som regel greit å si hade til ham. Men det kommer vel en dag da han også synes det er pyton at mamma og pappa reiser... Uff... Gruer meg... Jeg er ei sippe når det kommer til slikt... hehe.

Men uansett. En ny epoke er begynt i vårt liv som foreldre og i lillemanns liv som dagmammabarn:) Nå blir det hektiske morgener og gledelige gjensyn! Kjenner at jeg smiler ved tanken på å skal hente han om noen timer!!:)

Vi har vært (går jeg ut i fra) heldige med dagmamma. Bruker ei som andre jeg kjenner har brukt, og hun passer 3 unger samtidig. Det er supergodt å føle at man har funnet en god dagmamma og jeg får vondt inni meg av andre som opplever ubehageligheter med sin dagmamma... Nå er jeg bare letta, glad og stolt over å være småbarnsmamma. Veslegutt er ikke baby lenger, han er 1 år og dagmammagutt:)

Han en fin dag folkens:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa mi har begynt hos dagmamma i dag hun også...hun er 18 mpåneder da, men rart å levere hun fra seg slik...vi har tilvenning i dag vi også, så jeg sitter bare hjemme å savner trulte mor...når jeg gikk ista så sa hun bare: hade mamma, elsker deg! :o)

åååå...lille hjertet mitt....:o)

Skrevet

Neimen så utrolig søtt da!!! Sa hun virkelig det?? Blir helt rørt her jeg sitter jeg... hehe :) Gutten min "slengte" litt på armen da jeg gikk... hehe... Han er ingen vinker for å si det sånn. ååå.. Tenk den dagen han sier "hade" til meg eller "glad i deg, mamma" osv... ntååååå... Nei uff, nå ble jeg sentimental her:)

Kjenner at jeg savner veslegutt litt ekstra nå... Så jeg tror faktisk jeg må gjøre litt her i huset for å få tiden til å gå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...