Gå til innhold

Jeg sliter. Veldig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg skal gå fra min mann. Vi krangler, og jeg føler meg helt nedpsyket av han. Jeg orker ikke mer, og det er ikke lenge før jeg flytter ut. Dette vet han. Vi har ikke hatt sex på over et år, og aldri noe kos eller kyss eller noe. Så, jeg har blitt drevet inn i armene på en annen mann....Og har vært med han hjem. Og jeg har ikke et fnugg av dårlig samvittighet for mannen min. Burde jeg ha det?!? Hendelsene med han andre gjorde det helt tydelig og klart for meg at jeg ikke har følelser for mannen min, ikke i det hele tatt. Natten med han nye har vært den beste på år. Jeg trenger litt kos og positiv oppmerksomhet.

Men mannen min vet ikke noe da, for da blir det et enda mere helvete her i huset....Så jeg holder kjeft om det. Og nå tenker jeg bare på han nye. Vet han liker meg veldig godt, men han er nok ikke på jakt etter forhold, kun litt tilfeldig kan jeg tenke meg. jeg vil ringe til han, treffe han, hele tiden...men kan ikke det siden jeg har barn og enda bor med mannen.....:(

Ser han tilfeldig ofte rundt her jeg bor, han jobber ikke så langt unna. Så han i går, og så han i dag, midt blandt masse folk. Sa bare "hei" og gikk hver vår vei. Men jeg viiiiiiiiil være med han igjen. Var veldig innstilt på at det kun var engans, men jeg har kjent han i flere år og han er så snill, så vil være mer med han. Jeg er ikke forelsket, bare trives godt i hans selskap og han får meg til å føle meg bra.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Nå skal jeg sette på grinemusikk og lengte litt...mens jeg prøver å få litt orden her og sortert ting før jeg og barna flytter ut. Livet suger i blandt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har i alle fall tatt et valg om å endre livet ditt, og det er bra. Synes du skal opprettholde kontakten med mannen men holde han unna barna en god stund så de får vendt seg til at mamma og pappa ikke bor sammen.

Alt blir bedre etter hvert :-) Lykke til!

Skrevet

Litt derfor jeg ble med han hjem og da, for å slå den siste spikeren i kisten ekteskapet...... Og det føles faktisk bare godt. :)

Nå må jeg komme meg ut av huset her snarest. Hver dag her er en lidelese.....

HI

Skrevet

Jeg ser på meg selv som en veldig trofast person, vil dere si dette var å være utro??

Jeg kommer UANSETT til å flytte fra han. Og mannen vet det.

HI

Skrevet

Jeg synes du skal bryte av ekteskapet, flytte ut og la ting gå i riktig rekkefølge før du involverer deg i ett nytt menneske. Du er fremdeles gift, og så lenge du må gjøre ting i skjul, så ja, da er du utro etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...