Gå til innhold

Hvordan bevare brudebuketten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og svigermor la ned 2 timer i å få ferdig brudebuketten min natten før bryllupet. Nå ligger den i kjøleskapet fordi jeg ikek har samvittight til å skilles fra den enda..

Hvordan best bevare en bukett av nelliker og hageroser..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en slags tørkesand som kansje ville fungere, men det ville likevel ikke bli det samme. Ta heller mange bilder og spar en enkelt blomst. Hele buketter er veldig vanskelige å holde pene. Friske blomster er forgjengelige. Det er noe av gleden med dem. Hva med at du og mannen din heller fant en hyggelig måte å bruke buketten på?

Jeg brukte for eksempel min buket til å sette på graven til min bestemor som jeg gjerne skulle hat i bryllupet. For oss var det en fin mulighet til å inkludere henne på i bryllupet på et vis, selv om hun var død.

Skrevet

jeg sendte min til en blomsterbutikk som tørket buketten for meg.men den måtte levers inn mandag etter bryllupet for at den skulle bli best mulig.

de tok masse bilder, og plukket den helt i frahverandre, og tørket den, og satt den fint sammen igjen.ble helt som ny..

Skrevet

Det var jo en fin måte å bruke den på Poamin. Jeg får ikke ha min farfar med i bryllupet, så kanskje jeg skal gjøre det samme :)

Skrevet

Det der var en fin måte du brukte brudebuketten på Poamin!

Tror jeg vil gjøre det samme med min bestefar, men så har vi jo bestemora til mannen min også.. Kanskje hun skal få knapphullsblomstene.. Men blir litt feil det og..*tenke*

Skrevet

Jeg brukte en hel hårspray og dynket buketten min. Den holder seg "tørket" fin enda. 2 år siden. Måtte fylle i noen tørkede roser ekstra fordi den ble litt spinkel etter den hadde tørket. Dynket den godt med hårspray. Nesten dryppende. Så hang sen til tørk opp/ned for å bevare fasongen best mulig til blomstene og buketten generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...