Jente med gutt og spire<3 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Dvs singletter... Noen som vet hvor jeg får tak i det. Singletter som er lange og ikke dypt utringet. Det er det jeg vil ha. Litt vanskelig må man få være når en går gravid. :-)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 vera moda har billige....79 tror jeg...eller 69
Lilja121 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg har kjøpt endel singletter og t-skjorter på hennes, Vero Moda osv som ikke er mammaklær, men som har bra stretch og er ganske lange. Er i uke 31 og regner med å kunne bruke de fleste av disse tiden ut. Det er jo moten med lange topper, så skulle ikke være vanskelig å få tak i. Stort sett billigere enn mammaklærne.
Underveis --> Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg har kjøpt mine på BikBok. De vanlige koster 79,- og de ekstra lange koster 99,-. Kommer i det fleste farger, er elastiske og tåler "alt" uten å miste kvalitet. Veldig gode å ha på!
"Liten" lykke Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 HM har også lange ensfargede singleter til kr. 49,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå