Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

søndag den 10 aug testa jeg meg. fikk en svak strek, kan jo ha vært en skygge strek.. har nå gått i 2 uker med konstant kvalme å følese av sult å mensmurring hele tiden :s trøtt å survete er jeg også ;p ømme å tunge pupper : ( skal ha mens nå lørdag den 16 .. så da får vi se om jeg kan være gravid eller ikke : ) ta en test noen dager etter lørdag?: ) er ikke helt inn i det der:/

Håper på svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tar test i morgenurin kan du prøve å ta test allerede i morgen hvis du er utålmodig.. Jeg hadde gjort det.. Høres jo absolutt ut som om du kan være gravid! :-) Lykke til!

Skrevet

venter spent. ønsker meg en liten en : ) det gjør typen også. har egentli alt klart oxo. prøvd i snart 1 år nå. men blitt litt mer seriøst nå. i dag kjentes det ut som jeg var innmari støl i magen min. kjent det før å . men vet ikke om det har noe med det her å gjøre. ?

sist jeg hadde mens så blødde jeg bare så vidt noen dråper :s så vet ikke hva det kan ha vært?

takkfor svar : ) føler seg ikke så alene om det da =)

Skrevet

bare til å teste allerede i morgen det, men eg vil anbefale å ikkje teste før ikm dato, eller etter... eg tester ingenting FØR ikm, men det er jo meg da:)

masse lykke til iallefall... håper du er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...