Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hei!! lurer på om du kan se når kvalmen min gir seg og hvilket kjønn som gjemmer seg i magen min tusen takk! du hadde forresten rett i at jeg ble gravid innen august;) håper alt er bra med deg! jeg 080377 og han 050774 pst! var du gravid forresten??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 hei du! Får opp en gutt på deg. Vet enda om jeg ikke er gravid eller ikke...tror ikke det,håper ikke det eller. Fikk mensen den 18juli og blødde litt igjen ca 1og halv uke etter.Venter mensen den 20ca...litt usikker siden det er så kort tid etter fødesle på en måte. Men har den ikke kommet før den 30aug så skal jeg teste meg.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 tusen takk!! må være kjedelig for deg å gå sånn i uvishet siden du har to tette ser du forresten noe om formen min fremover, er så lei av å kaste opp å være syk:(
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 ja men tror ikke jeg er det..men er ikke helt sikker eller.Ja vil ikke ha noen et barn til akkurat nå vis det er lov til og si det.Men er jeg gravid så er det barnet hjertelig velkommen viss du skjønner. Får opp at du kommer til og kaste opp en stund enda...er du mange uker på vei?får opp at du kaster opp til rundt uke 16 og får det tilbake rundt slutten av svangerskapet. Skal inn til mekling neste uke kan du se hvordan det kommer til og gå?jeg er ikke så flink til og snakke for meg men har bevis på at han skylder meg pengene da. Jeg 28.04.82 han 27.6.77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå