h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg elsker havre knekkebrød med brunost, med kaffe til:) Men liker også veldig kokt egg på brødskive med kaviar under...nam-nam...
hund&barn@fullrulle Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Kokt egg, kaviar, ferskt brød og en kopp engelsk te
metaMORfose Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Hjemmebakt brød med fersk ost, melk, te og fruktsalat. Og at alle sitter rundt bordet og har en god start på dagen.
~~DoraDora~~ Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 En god frokost for meg er : Grov baguette med kokt egg, tomatskiver/agurkskiver på. En skål med fruktsalat og litt yoghurt oppå. Et glass ferskpresset appelsinjuice. Åååå nå fikk du meg til å glede meg ekstra til jeg skal bo på hotell i helgen ;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 En god frokost er den jeg får ferdig servert på ferie. Enten det er hos venner eller på hotell. Mange samlet rundt ett bord, og ferske gode brød, rundstykker med masse godt pålegg. Har sovet lenge, og været er varmt og vi har god tid, og kan bare kose oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå