Kvitrebekk Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Nå er jeg litt frustrert. Jeg leverte inn bilder på dvd 12.7 og jeg har fortsatt ikke fått dem! Er ikke det litt lovlig lang tid? Andre som har opplevd veldig lang leveringstid der? Kommer i hvertfall ikke til å bruke dem igjen hvis dette er standarden...
Mamsen og lillegutt Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 1-2 uker skal det ta. tar sikkert lengre tid pga at "alle" skal fremkalle feriebilder nå.... Jeg har fått bilder der flere ganger og har tatt max 14 dager. De har kjempe kvalitet og er billig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Har alltid sendt inn over nettet, og hentet i butikk selv.. Aldri tatt så lang tid, de er fort ferdige.. Har du ringt?
Kvitrebekk Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Man kommer jo ikke frem til butkken, bare til et kundesenter. Jeg sendte derfor en mail og fikk bare en masse tull til svar som ikke i det hele tatt svarte på det jeg lurte på. Jeg skrev at jeg hadde levert bilder på dvd (fordi de ikke takler å få bilder fra Mac så veldig godt), men fikk et langt svar om hvordan upload kan bli avbrutt og osv. I tillegg kommer den "hjelpsomme" damen med råd om hvordan man kan gjøre ting: i Explorer!! Når man har måttet svare på hva slags operativsystem man bruker og jeg har opplyst at det er Mac OSX. Er det mulig :-(
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Vi prøvde dem for leeeenge siden. Det gikk flere måneder, og hørte ingenting. Vi ringte å etterlyste bildene, men de sa de ikke var kommet. Til slutt ga vi rett og slett opp. ( var ikke mange bildene, og det var ikke noe spesielt viktig) Men så en dag vi var og handlet på Elkjøp, så husket betjeningen navnet til mannen min etter vi var ferdige der. For da hadde han "ryddet litt i papirhaugen" og funnet bildene våre! Så han ringte og spurte om vi skulle ha de bildene..? Elendig opplegg, bruker de aldri igjen. ( vet dette er selve butikkens feil, ikke de som fremkallte bildene, men likevel.. ikke spes imponert nei!)
Kvitrebekk Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 Vi har levert inn 1800 barnebilder vi da... Så jeg vil gjerne ha dem. Men hvis de ikke finner de ganske kjapt så sender jeg de inn et annet sted. Dukker de opp i etterkant da kan de bare beholde dem. Ringte kundeservice og der traff jeg i hvertfall et hyggelig menneske som skulle sette i gang en sporing på bildene. Så da får vi bare krysse fingrene da :-)
Kvitrebekk Skrevet 13. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2008 Fy søren!!! Nettopp fått svar fra kundeservice og de har ikke registrert noen ordre fra oss! Nå har jeg gått i over en måned og ventet på 1800 babybilder av jenta mi også har de rotet bort hele greia!!!! Er det mulig!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå