h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jenta mi som blir 7 om 10 dager, er så utolig "vimsete" og "fjasete" Hver gang hun går opp loft trappa, så greier hun å rive ned bilder fra veggen, fordi armene blir viftet i hytt og pine...hehe:) Jo trøttere hun blir på kvelden, dess mer vimsete og fjasete blir hun...nesten opp mot det slitsomme....:=)
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 JA! Nå er jenta mi bare 3 år da, men hun er av typen som klarer å falle å slå seg når hun står oppreist på gulvet.. Og som når hun sitter på en stol rundt bordet faller i gulvet, etter at jeg har sagt 2 ganger at nå må du passe så du ikke faller. Hun går på møbler, er det en eneste sauedrit i gårdsrommet trør hun selvfølgelig i den. Hun er utrolig!! Jeg forstår ikke at det går an å være så svimete.
boble <3 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Vet ikke om min er nevneverdig vimsete enda. Hun er 12 mnd sp faller en del når hun stabber seg frem, men ikke mer enn andre 12mnd barn tror jeg. JEG derimot er en skikkelig vims:0)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 De er jo søte når de "vimser" også da..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå