Gå til innhold

Babyshower i 5. mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestisen min kommer til å være gravid i ca uke 22 når hun fyller 30 år. Hun er ferdig mest fest og snn for mange år siden (desverrre hihi). Her om dagen snakket hun om at hun kanskje bare skulle ut og spise eller noe hvis hun i det hele tatt gadd. Jeg har så lyst til å lage babyshower for henne jeg da- fordi jeg vet at det er et konsept hun syns er kjempestas:-D, selv om det er veldig uvanlig her til lands. Men en kombo med 30-års dag kan jo ikke støte gjester heller, de må jo ikke gi babyting i gave, men aktiviteter og dekorasjoner ol kommer til å være veldig baby. Jeg er sikker på at det er i hennes stil,

MEN:

- er det for langt til termin i 5.mnd?

- jeg har selv bursdag dagen før og er da gravid i 7mnd, men jeg ønsker IKKE at det skal dreie seg om meg (fordi det blir hennes venner først og fremst og jeg fyller ikke et rundt år heller), men blir det litt "akward" da??

- er konseptet provoserende for de innbudte???

MASSE SVAR PLS PLS (selv de negative!!!!!) Er anonym for at ikke hun skal skjønne det er meg hvis hun tilfeldigvis stikker innom BIM i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for ei kjekke venninne du er!! eg hadde blitt kjempe glad viss noen arrangerte det til meg :) viss du inviterer hennes venninner så dreier det seg om hun å ikke deg :) men eg syns du bør gjøre det..

er mangen her i norge som har babyshower! så viss du vet hun liker det så hvorfor ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...