goldie Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kina/artikkel.php?artid=199395 Kjenner jeg blir sint. Uansett synes jeg nå den jenta var kjempesøt!
du og jeg og vi to Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg leste det i går, skjønner ikke hva de tenker... Dette bekrefter jo bare mange av tankene som var rundt OL og åpningssermonien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå