Gå til innhold

Lite liv nå mot slutten.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden hatt en av de magene som disser av bevegelse hele tiden. Nå har lille frøkena blitt helt stille og jeg kjenner lite liv om dagen. Er dette vanlig. Har ca 30 dager igjen.

 

En annen ting jeg har lurt på.. Hvordan vil jeg vite når fødselen er i gang.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker også mindre liv nå om dagen.(har 33 dager igjen) Men det skyldes visst nok at hodet har festet seg.

Men om det er helt stille og du blir bekymret av det ville jeg ringt og bedt om å få en liten "ekstra sjekk".

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg ble også litt bekyret når lille tuppa ble mer stille.. dem sier at d er helt normalt mot slutten å kjenne mindre liv. ungen blir jo større og får mindre plass å boltre sæ på. du skal alikevel kjenne liv daglig.. drikk et glass iskald saft, da vil du nok merke bevegelser.

 

hvis du ikkje kjenner liv daglig skal du ringe føden eller legen..

 

æ e førstegangs fødende, så vet lite om d her me når fødselen e i gang... men du vil nok merke når du får dine første rier... noen får vondt/sterke smerter i magen mens andre kjenner d mer i ryggen...

spørr jordmor om du er usikker.. står sikkert noe om d her inne på nettet om du søker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk et glass med søt saft og kjenn etter bevegelser ;-)

 

Det er som alle sier mye mindre plass nå.

Jeg var selv inne på UL på Ullevål forrige Torsdag fordi jeg syntes at det var for lite liv- viste seg å være helt greit etter CTG og UL. Lillegutt beveger seg også mye som jeg ikke kjente.

Legen sa han hadde "20 som deg" innom hver dag- men det er bedre å ringe å ta en sjekk enn å bli engstelig ;-)

 

37+ 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...