Gå til innhold

Hvor tidlig egentlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg lest så mye forskjellig på flere steder. Jeg har hatt uregelmessig mens før,med noen få dagers forskjell. Den siste gangen var det akkurat på dagen, 28 dager. Så jeg gikk ut fra 28 dager.(noe jeg leste et sted at man skulle) EL var da på mandag (11.08) Men, vi fant ut at man burde begynne noen dager i forveien. Så Onsdag forrige uke var vårt første forsøk (så spennende dette her..) På fredag hadde jeg blødninger, men bare den dagen. Formen min nå er; småkvalm, trøtt/sliten og brystene er småvonde. (og selvfølgelig litt småstøl i beina ;) )

 

Hva betydde denne blødningen, og er det sånn at man kan kjenne noe så tidlig??

 

Er så utrolig spent og klarer nesten ikke vente til jeg kan ta testen!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...