spennende... Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Ja, nå har jeg lest så mye forskjellig på flere steder. Jeg har hatt uregelmessig mens før,med noen få dagers forskjell. Den siste gangen var det akkurat på dagen, 28 dager. Så jeg gikk ut fra 28 dager.(noe jeg leste et sted at man skulle) EL var da på mandag (11.08) Men, vi fant ut at man burde begynne noen dager i forveien. Så Onsdag forrige uke var vårt første forsøk (så spennende dette her..) På fredag hadde jeg blødninger, men bare den dagen. Formen min nå er; småkvalm, trøtt/sliten og brystene er småvonde. (og selvfølgelig litt småstøl i beina ) Hva betydde denne blødningen, og er det sånn at man kan kjenne noe så tidlig?? Er så utrolig spent og klarer nesten ikke vente til jeg kan ta testen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå