Gå til innhold

Flere flyreiser over en kort periode?


Tigerlily79

Anbefalte innlegg

Jeg skal på tre flyreiser som jeg hadde bestilt før jeg ble gravid. Turene er tre helger på rad, og jeg lurer på om noen vet om det blir for mye med 6 flyreiser i løpet av tre uker? Alle er relativt korte, fra 1 - 2,5 timer hver vei, og jeg er i 6. uke nå (første turen er om 2 uker, dvs at jeg er i 8 uke da)

 

Noen som har erfaringer med hva men bør og ikke bør gjøre når man er i utlandet og er gravid, forresten? Det er Frankrike og Litauen det er snakk om i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke du skal bekymre deg for flyreisene. Så vidt jeg vet, slutter vel hverken piloter eller flyvertinner å jobbe før et godt stykke lenger ut i svangerskapet.

 

I Frankrike og Litauen ville jeg gjøre som hjemme, dvs. passe godt på maten. Ikke rått kjøtt/rå fisk/rå egg, bare godt vasket/skrelt/kokt/stekt frukt/grønnsaker osv. God tur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å bekymre seg over. De som jobber ombord kan fly de tre første månedene hvis alt ser ok ut, selv om det er delte meninger om at de skal fly såpass mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan fly så mye du vil fram til det er igjen 4uker igjen, da må du ha brev med fra legen din... men ellers trenger du ikke være bekymra for å kunne fly.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...