trøndera Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Er i uke 33 og kjenner mye mindre liv enn tidligere. Trenger jeg å være bekymra eller kan det være pga mindre plass i magen?? Noen med samme erfaring?
mama73 m/tre søte små Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Det er nok blitt mindre plass i magen din. Jeg husker at jeg begynte å kjenne annerledes liv på denne tiden (er nå 35+3). Ikke så mye spark lenger, men mest store bevegelser. Men, når det er sagt, så har jeg aldri hatt en veldig aktiv baby heller, så får håpe noen andre svarer deg også
Trulte troll Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Tror ikke du trenger å bekymre deg, så lenge du kjenner liv av og til. Jeg har det egentlig motsatt. Er også i uke 33, og det først NÅ jeg begynner å kjenne mye liv. Har vært litt småbekymra tidligere, da det av og til har gått mange dager mellom hver gang jeg har kjent noe som helst. Men alt er visstnok normalt der inne :-) Og det er det nok i ditt tilfelle også. :-) Lykke til!
Nr2iNovember Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Det er nok bare at det er blitt mindre plass ja..Jeg er 33.6 nå, og kjenner ikke så mange tydelige spark lenger..men kjenner masse bevegelser ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå