Gå til innhold

Køyeseng til snart treåring?


Hypathia

Anbefalte innlegg

Ettersom man er på vei med nr.2, har vel ordning og redegenet slått ut. Jeg vurderer nå å ta ut datteren min utav sprinkelseng og over i vanlig seng.

 

Men jeg er litt usikker på om jeg bør kjøpe en lav seng, eller kjøpe en praktisk køyeseng. Det virker så smart å kunne ha litt oppbevaring under, også kanskje hun kan leke hus under der også.

 

Men så er jeg jo kanskje litt redd for at hun skal ramle utav den. Er det noen som har kjøpt køyeseng til søsken, og hvor gamle var de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått fra sprinkelseng til køyseng på begge mine to før dem fylte tre år. Syntes det har vært veldig praktisk. Hatt skrivepult og oppbevaring under. På den ene er det også sofakrok under. Det har gått kjempefint, men de har ikke fått lov å leke oppi der om dem ikke skal legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Gutten min fylte 3år på mandag, og han har sovet i halv-høy seng i snart 3mnd... det har gått veldig fint! Han er veldig stolt, og elsker å klatre oppstigen når han skal legge seg :) Lager hytte under sengen og storkoser seg med det! Veldig praktisk å ha lekekasser under der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...