Gå til innhold

4 dager til ikm og er knalldårlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ca ikke sovet i natt.. beg. å bli kvalm i går ettermiddag,og har vert det siden... ligger på soffan nå og kjenner meg elendig.. er ikke sånn at jeg vil kaste opp,men bare veldig uvel.. og stikkinger nede ved venstre egggstokk... er detmensen eller er jeg gravid?? kan man få så kraftige symptomer så tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men synes dette høres veldig positivt ut:) Har du tatt en test?? Så spennende da!!! Er jo forskjellig fra kvinne til kvinne det, om hvor tidlig en kan kjenne noe!! Lykke til, krysser fingrer og tær for at du er gravid da:)

Jeg har el i disse dager og håper virkelig den sitter nå;)

Skrevet

også har jeg hørt an en kjenner det tidligere når det er to inni der... ;)

Skrevet

haha,tvillinger ja,hehe,jeg har tullet med at jeg helt sikkrt får to når jeg først skal ha nummer en. :):):):):)

har ikke testet nei,men må gjøre det,da vi skal på arrangement med alkohol både fredag og lørdag,og bryllup neste helg!!

blir helt nervøs her jeg... :)

Skrevet

Si ifra åssen det går da:):) Nå er vi spente, MASSE LYKKE TIL:):):)

Skrevet

jepp! skal gå å kjøpe tester etterhvert her. jeg er jo pessimist da,så tviler jo sterkt selv,siden det bar er 2pp,men man vet jo alldri da!!

lurer bare hva jeg skla si til mannen om den er positiv,han kommer til å besviiiime,jeg s at det garantert tok sin tid før vi ble gravide..hehe

Skrevet

testet nå med en quick respons test,var bare de og cb digital de hadde.. men har drkket masse i dag da.. og de nvar negativ.. men er så dårlig!! klarte såvidt å slepe meg til apoteket.. så i morgen tester jeg i morgenurin.. regner med at om jeg er gravid så er jeg max 4 eller max to uker på vei...

Skrevet

Jeg har også hatt våkennetter. Stikninger, hodepine, blødninger, sinna-utbrudd og svettetokter.

Noe er på gang.

Skrevet

eg og!! mye stikkinger, uggen i kroppen, hodeverk og skikkelig humørsvingnigner...osv..! ikm på lørdag =) spennende!

Skrevet

åh,kanskje vi er lucky begge to da!! je regner emd at min ikm er på søn/man..

Skrevet

ÅÅå mange med like mine symptomer.. Våkenentter for meg pga varme!!!. Tisser hele tiden. Bryster som vokser og forandres daglig. Ser ut som alle verdens elver tegner seg på brystene mine. Tatt test 6 dager før IKM (OPTIMIST:)) negativ, men gir ikke opp ny test søndag som er IKM dag. Her er no på gang. ELLLLLERs er det pergotime som lurer sokkene av meg...

Skrevet

Samme som dere jeg også... Hadde ikm på mandag men testene har ikke kommet enda

Skrevet

ja,jeg tisser og heeele tiden!!! men puppene min er ikke ømme...

Skrevet

så spennende! håpe me alle får positiv test!!

Eg føle virkelig at d e noe på gang. Viss ikkje eg e gravid no så e kroppen min skikkelig slem med meg :D

Skrevet

ja,min kropp også!! ettellerannet er på gang føler jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...