Gå til innhold

Flere som ikke spydde med nr. 1, men som spydde med nr. 2

Anbefalte innlegg

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Jeg spydde ikke en eneste gang med Tobias. Var bare småkvalm og litt uggen.

Nå har jeg alt rukket å spy tre ganger før kl 08 og kjenner det ikke er lenge før igjen.

Why??? Begynte i ny jobb forrige uke og syns det var grusomt å ringe dit idag når jeg innså at dette ikke nytta. Er jo helt slått ut av kvalmen og spyinga.

Jeg er 7+3 idag, så håper ikke dette skal vare veldig lenge. Tenkte jeg var heldig å hadde sluppet unna jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også...kjempedårlig i tre mnd nå med nr.2. Og i går fikk jeg vite at det er en jente:) Har gutt fra før.

God bedring.

Skrevet

jeg spydde hverken med nr 1 eller 2...2 jenter....men nå kommer gutten og jeg begynte å spy før testen slo ut frem til ca uke 24...er nå i uke 28 og spyr mye mindre men fremdeles kvalm 24/7;)

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen...

Var nesten ikke kvalm med sønnen min, litt uggen og sånn, men ikke noe voldsomt. Mens jeg denne gangen spøy som bare det hver eneste dag i iallefall 4,5 mnd. Gikk ned en del i vekt også. Nå er jeg heldigvis ikke kvalm lenger da, bank i bordet.

Venter jente denne gangen:)

God bedring, håpe du slipper å slite med det altfor lenge!!!

Skrevet

ja dette var voldsomt. Ble helt tatt på senga jeg nå.

Trodde jo jeg var kvalm med guttungen, men det skjønner jeg jo nå at jeg ikke kan kalle kvalme det greiene jeg hadde sist..

Jeg får jo ikke gjort noe uansett. prøvde å spise en skive grovbrød istad, men den ligger nå i do... :/

Mamma kommer snart med mariekjeks, håper det kan hjelpe.. og vann.. :)

Stakkars vårs!! hehe :)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det leelu skriver.

Jeg trodde jeg var kvalm m nummer 1 (jente). Nå har jeg vært hysterisk dårlig og er fortsatt kvalm, men spyr ikke så ofte lenger (er i 17 uke nå)

Trøsteklem til alle som er lei av å kikke ned i do!

Skrevet

mi søster som var gravid for 2år siden var ikke dårlig en eneste gang å ho fikk gutt.

nå for 3mnd siden fikk ho ei lita jente å ho spydde konstant.

jeg er å gravid for andre gang å jeg har spydd begge gangene å jeg venter jente nr 2:)

Skrevet

Jeg var ikke kvalm med nr 1 (gutt) men var veldig dårlig i 3måneder med nr 2. Vet ikke kjønn, men får nok vite det når han/hun kommer.

;)

Skrevet

spydde ikke med nr 1..men spydde 4mnd i strekk med nr 2...begge to er gutter

helt forskjellig svangerskap...annen form på magen...ikke vondt i puppene...bekkenløsning fremme i stedenfor bak...ingen knekte ribbebein og ekstremt rolig barn i magen denne gangen

Skrevet

har ei jente på 2 år, spydde som en gris hele døgnet i 6 mnd da jeg venet ho... nå er jeg over 7 mnd på vei å ikke spydd en gang...fått bekreftet at det er gutt denne gang-så jeg tror det der stemmer at noen blir dårligere når de venter jente;);)

Skrevet

så rart.. Ja også hjelper det jo ikke å spy i doen heller.. den var ikke nyvaska til morran den doen, så jeg innbilte meg at gubben har bomma fordi jeg syns det lukta så... god luktesans er no dritt når man er kvalm!

Skrevet

tror bare alle svangerskap kan variere jeg.....

har ingen likheter idette svangerskapet selv om begge ergutter

Skrevet

jeg spydde to ganger med førstemann... ellers bare uggen og kvalm..

med nr to så har jeg ikke tellinga... er 19+5 nå.. mer plaget med kvalme og lukter denne gangen.. men spyr ikke lenger iallefall.. ( første gutt, jente nå.. så kanskje derfor.. hehe..)

Skrevet

Spydde ikke noe særlig med første, kanskje et par ganger. Har jente.

Denne gangen spyr jeg daglig, ikke sånn at det går utover helsa, men det er veldig plagsomt. Vet ikke hva det blir, men tror jente selv. Venner tror det blir gutt

Skrevet

JA!!

Skrevet

Cat78 jo :)

Vi hang jo her sammen sist og vi. Gutten min er født des 06. du har vel barn på ca samme alder? :)

Venter neste i slutten av mars nå.

Grulig å kvalm.. spydd 5 ganger idag. Kjenner det ikke er store sprella som skal til før det bygger seg opp igjen :/

Blir rett og slett sliten av å ligge på sofaen, så tror jeg må legge meg litt å sove jeg :)

Skrevet

Kastet opp noen ganger sist også, men det var vanlig svangerskapskvalme og ingenting plagsomt :)

Denne gangen har jeg fått hyperemesis, altså ekstrem kvalme :-S

Skrevet

Var litt uggen med nr 1, men spydde ikke en eneste gang, denne gangen var jeg skikkelig dårlig de første 14 ukene! Spydde og greide ikke å gjøre noenting! (Heldigvis hadde pappaen pappapermisjon de værste ukene, så jeg hadde avlastning:) )

Nr 1 er gutt og nr 2 er mest sannsynlig jente... Om ikke de har sett feil på ul, noe som jo skjer hele tiden;) Men jeg finner det ut i eller til advent;)

Skrevet

Med nr 1 (som er ei jente) brekte jeg meg en gang! Nå er jeg 7+4 og er skikkelig dårlig! Men jeg spyr ennå ikke, kommer bare fra nr.2..................

to vidt forskjellige svangerskap!

Skrevet

Var generelt dårligere i første svangerskap, men kastet ikke opp (svimmel, småkvalm etc. hele svangerskapet). Denne gangen har jeg vært i generelt mye bedre form, bare myye kvalmere de første månedene. Kastet opp i buskene på vei til jobb (kastet aldri opp med førstemann).

Har også gutt og skal få jente nå, så kanskje derfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...