Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Nå er det lenge siden jeg og min mann har gjort noe sammen, så jeg tenkte jeg skulle overaske han med en date. Da vi ikke har noen barn enda (prøvere) er jo mulighetene store, men jeg har virkelig ingen fantasi. Noen som har noen forslag? Har tenkt litt på en tur på akvariet (ingen av oss har vært der) Eller en tur på spa og bli massert sammen. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Piknik på Fløien eller overnatting og spa på solstrand hotel....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Akvariet er jo koselig, kjekt å hilse på pingvinene. Hva med VilVite senteret? Der kan man leke masse! Kjempemoro for store og små. Men om det var spa som var tingen, hva med å reise ut på Solstrand? Ikke så langt fra Bergen, veldig vakkert, fin spa avdeling og ikke minst FANTASTISK mat! Så da kan dere bli knadd først, så en gooood middag etterpå og om dere tar den helt ut så kan en jo overnatte også. Innføringskurs i golf? Kjekt å være to. Det er vel også mye rart på teateret? Naturhistorisk museum kan være verdt turen, stilig å gå uder de enorme hvalskjelettene som henger i taket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå