Gå til innhold

Hvor mange på overtid her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er "bare" min tredje dag på overtid, men hver dag føles som en uke. Har hatt flere netter med regelmessige tak, kvalme, smerter og blir mer og mer sliten for hver dag. I tillegg er det slitsomt å gå rundt uten å vite når det skal skje noe. Har hatt besøk siden noen dager før termin (for barnepass), men nå drar besøket imorgen og det blir litt mere kinkig å få barnepass, så nå begynner jeg å bli nervøs...

Var så sliten på mandag da jeg var på legekontroll, at legen ble litt bekymret og bestilte time på føden for meg idag. Håper å finne ut om de takene jeg har hatt, har hatt noe effekt. Vet liksom ikke når jeg skal dra inn i forbindelse med fødsel siden jeg har hatt så smertefulle og regelmessige tak så mange ganger at jeg ikke tror på dem lenger.

(hadde en fødsel der jeg trodde rier var kynnere, og kom på sykehuset m 10 cm) Er egentlig redd dette skal skje igjen...

Bestiller herved en snarlig fødsel som starter ved vannavgang, slik at det ikke er noe tvil!

Hvordan har dere andre det på overtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager på overtid.....har det akkurat som deg....i går fra 19-00 hadde jeg rier hver 7-13 min...men var ikke av de vondeste....og så stoppet de........venter veldig her nå......

Hvor stor er sjansen for at en kan bli satt igang føre 9-12 dagen..Vet du det??

Skrevet

2 dagar på overtid i dag. Ingenting som tyder på at det er noko på gang, heller, sjølv om eg har fryketleg vondt nederst i bekkenet. Det, saman med ein lyskestrekk som melder seg kvar gong eg går meir enn ti meter, gjer meg temmeleg stasjonær og temmeleg dritlei, så no får eg berre håpe det ikkje vert så mange fleire dagar.

Skrevet

Dette er femte dag for meg - jeg som trodde jeg skulle føde lenge før tiden! Jeg har de siste to ukene fått jevnlige kynner/tak (i tillegg til de vanlige jeg har hat halve svangerskapet), og de siste to dagene veldig sterke (men sjeldnere en før, med mindre jeg gjør fysisk anstrengende ting).

Prøver å få tatt et par turer ut om dagen, ellers er det ikke så mye å finne på. I går var jeg på en liten bærtur, men det ble for tungt å bøye seg...

Det hagler inn med sms og telefoner - skjer det noe? Og jeg tør nesten ikke vise meg i nabolaget eller barenahgen til datterea mi i frykt for å bli "overfalt"...

Gleder meg til modningsakunktur senere i dag - selv om det er tortur, nålene gjør veldig vondt nå, og jeg klarer nesten ikke gå etterpå. Får sånn smerter langt nedi undrelivet, hun som setter nålene sier det er fordi hun stimulerer til modning av livmoren. I har jeg overtidstime, spent på hva man egentlig gjør da.... Noen som vet?

Jeg hadde en veldig rask fødsel sist, så vannavgang hadde vært fint ja....

Skrevet

-4 dager ... sliten, sover ikke lenger,,, jeg vil bli ferdig,,, hvor er babyn min?

Skrevet

Høres ut som om vi alle er i samme leie modus her. Ikke så greit, men faktisk litt trøstende å vite at man ikke er alene av en eller annen grunn. :-)

Får holde hverandre oppdatert etterhvert. Krysser fingre for oss alle!

Skrevet

Dette er min andre dag på overtid.

Jeg er litt utålmodig selvfølgelig, men formen er fin utenom litt rygg/bekkenplager.

Jeg hadde forberedt meg på å gå over tiden, og enda merker jeg ingen tegn på at babyen vil komme. Hun kommer sikkert til å være der en uke til minst. Men jeg er glad jeg slipper falske rier og sånn tross alt.

Ellers så prøver jeg diverse kjerringråd; har sex, går turer i terrenger og spiser kanel uten at det virker. Tror egentlig de som mener de har nytte av disse tingene hadde fødet uansett. Men men, det er ikke de verste tingene å holde på med da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...