CrazyCat Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg går over til fast ansettelse i månedsskiftet, så venter ihvertfall til det. Når er det vanlig å fortelle arbeidsgiver at man er gravid? Hvor mange uker på vei?
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg fortalte det med en gang når jeg var på intervju.. da var jeg helt nygravid. takk gud for det, for idag 7+3 har jeg begynt å grisespy, noe jeg ikke gjorde når jeg gikk med tobias, så etter tre runder med oppkast før kl 08 innså jeg at jeg måtte holde sofan idag gitt... Greit at de vet det da, selv om det ikke var gøy å ringe andre uka i ny jobb og være vekk....
3snuppeliner Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Kommer vel litt an på forholdet ditt til sjefen. Jeg har verdens beste forhold til min og han var vel den første som fikk vite det=:-) ( har fysisk tungt arbeid)
To små - en rosa og en blå Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg fortalte det i dag:) Er 11 uker nå. Han bare smilte og ble glad for det. Selv om jeg kom med en sykemelding og jeg vet det er VELDIG travelt på jobb denne uken. Bra å ha sjef som er glad i barn ja;)
Venterispenningpånummerto Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Tror jeg kommer til å fortelle det til min sjef en av de første ukene nå etter ferien. Han har selv småbarn og unner meg og min mann et barn til. Dessuten starter vi planleggingen for 2009 nå rett over ferien og da synes jeg det er greit å fortelle om det slik at vi slipper å endre så mange planer bare fordi jeg ikke fortalte det med en gang. Jeg har et godt forhold til min sjef, men har også hatt sjefer jeg ikke kunne fortalt det til. Jeg jobber nå i en seriøs og stor bedrift som det går fint an å kombinere småbarnsliv og karriereliv. Da er det også naturlig at vi er åpne med hverandre hva angår familielivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå