Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Selvsagt var jeg å kjørte litt i går, ikke "råning" men fra a-b, diverse ærend, besøk, cafè på kvelden. En ny verden av muligheter har åpna seg. Å hvis noen savner meg på msn så har pc`n min knela etter at ungene rev den ned fra hylla si da jeg var å kjørte opp i går, men lar ikke sånt irritere meg heller. Og for visse andre, mitt nick er Ugl@ og ikke Hubro, heldig for dere så slipper dere høre så mye mer fra meg....hasta la vista øgler..... Klem til dere andre ;-)
gærne ko Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Gratulerer. Har og budd i Kristiansund uten bil, med barn og hund. Slitsomt, er jo ganske så lange avstander der. Budde på Innlandet. Måtte du køyre kaibakken? Hehe, er visst det som er alles skrekk under oppkøyringa...
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 hehe..ingen problemer med den....gikk så fint. Jeg bor på Frei,så det er enda mer usentralt og vanskelig uten lappen...
gærne ko Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Ja, då blir det vel nesten som et nytt liv. Alt blir så mykje meir lettvint når en skal fra a til b. Kunne ikkje tenkt meg å vere foruten bil no, hadde blitt heilt umulig med barnehage og jobb. For ikkje å snakke om å reise på ferie til vestlandet med barn og hund, er jo nesten umulig uten bil. Der mine foreldre bur går det kun ekspressbuss eller hurtigruta :s
Gidder ikke! Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Grattis, Ugl@!! Tenker du kommer til å være et annet menneske fremover:) "hmmmm.... Hva skal vi gjøre i dag da? Handle? Trene? Besøke? Bare kjøre tur?...."
Gjest Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Skal hive oss på bussen nå for å eante bilen, samboeren måtte ta den på jobb i morres siden lastebilen var på rep., den andre bilen vår står med død motor...inntil delene kommer og en kjenning av oss får fiksa den...sukk..
du og jeg og vi to Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Gratulerer!!! Er det ikke deilig!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Så bra! Gratulerer! Nå må du ikke slite ut sommerdekkene før det er på tide å skifte igjen da:o)) God kjøretur de nærmeste mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå