Gå til innhold

Da skal jeg til jm kl.10,for modningsakkupunktur;) Spennende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er dagen her! Har sett fram til dette,og blir første gang jeg prøver det. Etter å ha gått 15 og 13 dager over med første og andre mann,håper jeg virkelig at dette skal gjøre susen;)

Og ikke minst,håper jeg får greie på hvordan det ligger ann "der nede". Om noe har skjedd så langt...

Noen med erfaring ang virkningen av modningsakkupunktur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe hei igjen snuppa:)

snakket nettopp med deg og..men til de andre som kanskje vil lese og,så hadde jeg min første time i går..merket ingenting før ut på ettermiddagen..da fikk jeg kynnere,d har jeg nesten ikke hatt på dag tid før..

men d beste var at bekkenet mitt har vært så utrolig bra i natt..d var en drøm å sove,å d var ikke så vondt å snu meg i senga..

å i natt i halv 3 tiden så våkna jeg med veldig sterke menssmerter..jeg ble jo livredd ,for siden babyen ligger i seteleie ennå så skal ijeg ikke føde ennå..så jeg gikk rundt på golvet for å stoppe d..men me engang jeg la meg ned kom d igjen,,varte 1 time..

så nålene så langt har vært effektive..d skal og sies at jeg var delvis moden før jeg tok nålene å da kan d skje fortere enn hvis jeg ikke var moden..

jeg håååper så inderlig at nålene har go effekt på deg og..gleder meg til å høre fra deg:)

go klem

Skrevet

heia dere....:)

Jeg kom nettopp hjem fra modningsakupunktur jeg også, fikk nåler i lille tærne, fikk dere det?? På slutten tok han lighter for å varme opp meridian slik at baby skal snu seg riktige veien, fikk også en moxa pinne med meg hjem for å prøve dette også.

Pinnen luktet ikke godt, luktet faktisk hamstertiss hvis dere vet hvordan det lukter...

Jeg håper nålene virker og dere må komme med oppdatering etterhvert, jeg har ny time på mandag så får vi se hvordan det går og til deg redorkide, du må få akupunktøren til å prøve moxa på deg...

Nå er det foreløpig en time siden akupunktur og det eneste som skjer her er at han har hikke, ellers ingen aktivitet noenplass...

Skrevet

Jeg fikk modningsakupunktur de siste 4 ukene av forrige svangerskap. Fødte to dager før termin. Det er vanskelig å si hvorvidt det hadde noen effekt eller ikke, men fødselen var i alle fall ikke så veldig lang til å være førstegangs. Jeg følte at det hadde en viss effekt. Men jeg opplevde ikke mere kynnere de gangene jeg hadde vært der. Skal til modningsakupunktur i dag selv. Satser på at det har en viss effekt, og at jeg kanskje kan unngå å gå over termin.

Skrevet

Jeg går også til modningsakupunktur.....hadde 2 behandling i går. Og på ettermiddagen og kvelden hadde jeg masse kynnere, og lurte faktisk litt på om noe var i ferd med å starte.....men det dabbet gradvis av da jeg la meg til å sove. Jeg går til modningsakupunktur denne gangen fordi jeg fødte 15 dager på overtid forrige gang, og da var jeg ikke moden i det hele tatt. Så jeg håper dette hvertfall kan bidra til at jeg blir moden etterhvert....og det tror jeg faktisk det gjør :)

Skrevet

jeg skal få nålene i begge lilletåene ,d er et punkt d ,som de bruker for å vende babyen..lurer på hvor effektivt d er..

skal gi en oppdatering ja..har jo et håp ennå ,siden han hadde godt med fostervann,å ennå plass til å snu seg..å ikke for stor..håååper håper:)

Skrevet

Heisann.

Jeg fikk også nåler i lilletærne,og det hjelper tydligvis for flere ting. Jeg fikk de for at hodet skulle komme lenger ned og feste seg...

Var desverre ikke så moden som jm håpet på for å få det igang,men fikk mange nåler for modning,avlappning så jeg skal få sove,bekkenet og hodepinen. Så bare jeg blir kvitt mye av smerten jeg har så skal jeg klare holde ut de siste ukene også.. For frem til nå har det virket uutholdelig.

Jeg skal tilbake på mandag!

Foreløpig har jeg ikke merket annet enn at jeg er vanvittig trøtt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...