Gå til innhold

9 dager på overtid:) Noen bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går snart på veggene her! Visste jo at det var sannynlig at jeg kom til å gå over, men ikke at jeg skulle bli halvgal av det!! Trodde det var håp da jordmor sa jeg var moden og hadde 2-3 cm åpning, men ser ut til at man kan gå lenge sånn gitt. Vil føde nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår deg ikke der, gitt, men er to dager på overtid nå. Har vonde kynnere/modningsrier (eller hva det er) om natta, slimproppen har gått for et par dager siden, men det skjer ikke noe mer likevel. Er overmoden for at knøttet kommer nå!! Vi får prøve å holde ut, og ta en dag av gangen, som de sier (lettere sagt enn gjort...) Lykke til iallefall - og jeg håper vi føder begge to innen KORT tid :-D

Skrevet

"Bare" 5 her... Håper jeg også har blitt litt moden. Mistenker at jeg blir gående minst like lenge som deg. Lykke til!

Skrevet

Jeg er også 9 dager på overtid, er så sur og lei om dagene. Vil treffe babyen nååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

8 dager over termin her.....og jeg har hverken murringer, kynnere som kan kjennes el andre tegn på at noe er på gang. ikke vet jeg om jeg har noe åpning...for jordmor sider at hun ikke kjenner etter slikt...det får de ta på overtidskontrollen....blæææh.

Skrevet

Slår ikke 9 dager, 4 her. Er virkelig lei nå, ingen tegn til at noe skal skje, ikke har slimproppen gått, ikke vannet, ingen farget utflod, INGENTING! Har kynnere og litt murring, men det har jeg hatt siden en god stund før termindato. Skal på overtidskontroll på fredag, men regner egentlig ikke med at de setter igang før tidligst neste uke.... Dette begynner seriøst å gå ut over humøret mitt, noe både mannen min og mamma kommenterte i går.

Godt å få ut noe frustrasjon!

Skrevet

Jeg er tretten dager over:( og blir gal!! hadde vært godt å få han ut i dag!:) men blir ikke satt igang før til mandagen om det ikke har skjedd noe innen da. huff. føles som en evighet til så sakte som dagene går nå!!

Skrevet

13 dager over, og blir ikke satt i gang før mandag...? Det hørtes da lenge ut! Hvilken oppfølging får du nå? Håper du får hyppige kontroller i ventetida i alle fall. Skjønner du er lei og får håpe du kommer i gang av deg selv snart:)

Skrevet

Hvordan er dere i forhold til menstermin da?

Jeg har lenge igjen her jeg altså, men psyker meg opp for å være forberedt på overtid:)

Jeg kan jo trøste dere med at jeg sist ikke hadde noen tegn på fødsel

Plutselig gikk vannet og etter det så kjente jeg ikke noe tegn på fødsel før jeg plutselig fikk rier

Ikke alle som går med føde tegn så lenge :)

Håper dere er i mål snart hele hurven

Skrevet

9 dager her og... dagene føles laaange

Skrevet

Dag 10 og ingenting skjer!!! Nå er det rett før jeg legger meg ned og griner:( Eller svelger en flasker lakserolje...

Skrevet

Nei,for hadde termin den 4 august også:/ så er fjorten dager siden den siste terminen på mandag.hadde oppfølging hos jordmor på mandagen også torsdagen for halvannen uke siden.så håper virkellig det skjer noe i løpet av helga. så lenge jeg vet at ungen har det bra inni det,så er det greit å vente litt i håp om at noe skal skje av seg selv:)

men er veldig utålmodig nå ja! så blir noen spennende dager fremmover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...