daneli Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 jeg har 4 dager til termin. Våknet nå og det kom litt blod på papiret når jeg tørket meg etter toalettbesøket. Er så trøtt jeg, vil sove. Er det dum tro???? hjelp
lena26 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Ring føden, bedre å sjekke det enn å gå rundt og lure...
Avokado Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 var det litt slim også? kan i såfall være slim proppen.Kommer ofte litt blod sammen med den.
*Lissi* Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Er nok bare tegningsblødning:-) Opplevd det med alle mine tre rett før fødselen startet. Er nok ikke lenge igjen nå! Ta en telefon til føden om du er usikker. Lykke til!
daneli Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Takk for svar =) Sovnet igjen jeg, var så trøtt. Men våknet før halv 10, da blødde det litt mer. Ringte føden da, men siden jeg ikke hadde noe sterke smerter i verken ryggen eller megen kunne jeg bli hjemme så lenge. Jippi da får jeg med meg håndballkampen til Norge=) =) =) Var nok ikke slimproppen, for ikke merket eller sett noe slim aktig. Tror faktisk at slimproppen min har gått tidligere.
3snuppeliner Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg har blødd litt begge gangene jeg har født, har da vært i full gang=:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå