sweet daisy Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har nå ligget og vridd meg siden klokka 23 i går, og ikke duppet av et eneste sekund... Så nå sto jeg opp. Andre som ikke får sove under graviditeten eller som sover veldig urolig? Jeg er bare 18+4 så er ikke det at babyen er så aktiv at jeg ikke får sove heller.. Håper jeg slokner tidlig i kveld..
sonnenschein Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hei, her er en søvnløs sjel til ;-) Men jeg er 35+1 , så tror nok at kroppen allerede omstiller seg....Slitsomt når man ikke får sove, håper det går bedre med utover svangerskapet ditt...Ellers vil vel tiden gå veeeeldig treigt..!
sweet daisy Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Uff ja, dette er ikke noe morsomt.. Godt å få litt trøst fra en i samme situasjon;) Men kanskje like greit å få "øvd" seg litt til våkennetter som vil komme når babyen er på plass. Lykke til videre med siste innspurt av svangerskapet!
lillemirakel!! Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 her også:-( Våkner hver 3. time av at jeg må tisse, og klokka 0530 var det sulten som fikk meg opp! Er 29 uker... Slitsomt!
ipeggy Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Jeg er bare 14+4 i dag, men sliter med å få god nok søvn om nettene... Har akkurat begynt i ny jobb, så det går mye energi på dagtid, men jeg klarer ikke lade godt nok opp igjen om nettene. Skal være på jobb om en time og har bare lyst til å gå og legge meg igjen...
titti64 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Hei hei. Jeg fødte for 4 dgr siden, å har kanskje sovet 5 timer siden forrige fredag. Er meget slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå