Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er en skyggestrek der den rosa streken skal være. Det er ikke noe farge på den, men du ser klart å tydelig en sånn blank rett strimmel der hvor den skal være.... noen som har opplevd det samme... tester nok litt tidlig. 4dager før ikm...

Men jeg synes det er et veldig positivt tegn. bedre en at det ikke hadde vært noen tegn til strek...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skyggestrek er nok desverre negativt. Men anbefaler deg å vente noen dager å ta en test til ;) Det kan jo være noe da ;)

Skrevet

Hei

Jeg testet 6 dager før IKM med stripsen fra billigtesten og fikk skyggestrek og jeg er GRAVID :-) Nå er jeg over IKM og tok en test i går også og får opp en mye sterkere strek.

Ta en test igjen i morgen eller vent en ekstra dag og ta en ny test da. Streken er sikkert sterkere da :-)

Lykke til !

Skrevet

vel, jeg har hørt at en strek er en strek! og erfart det selv, akkurat som min tur snart m/ spire i magen har.

strek er strek :)

Skrevet

Vet ikke hvordan de billige stripsene er egentlig fordi jeg har alltid fått svaaake streker.

Denne gangen kunne jeg såvidt skimte en strek - blank som du sier, der hvor teststreken skal være hvis jeg holdt det i en spesiell vinkel. Men det var så vidt man kunne se det.

Testet med en CB og der kom det Gravid med en gang....

Så prøv det du siden du har fått en skyggestrek :o)

Gratulerer sier jeg ihvertfall !!! En strek er en strek.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...