Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 eller er det bare meg og alle de litt rare konspirasjonsfolka på nettet som tror det???.....jada jeg vet jeg er på et babyforum............
Miss Misantrop Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Det syntes jeg (og ja jeg har sett filmsnuttene og linkene), høres ut som noe forferdelig tull.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 tull....???? at de gjorde det selv eller ikke??
Miss Misantrop Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg tror ikke at USA sto bak 911. Hva tror du?
Northernlights Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Det vet da vel normale vettuge folk ikke er sant. At enkelte skal så tvil kommer seg av at det finnes alltid folk som skal tenke ut alle slags andre forklaringer og intriger i tragedier som skjer. So nei, den teorien der er tøys og tull. Jeg bor her, og så hvordan landet forandret seg dagene etter 11.september, og hva som skjedde med folket. Meg inkludert, selv om jeg ikke er amerikaner. Det er det samme som å si at norskekongen sto bak mordene på sin egen familie, om de skulle bli myrdet på bestialsk vis. Absurd.
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 har aldri falt meg inn å tru engang. Klart de ikke stod bak dette tragiske selv. Bare sykt at noen tenker det..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 HI har som vanlig drukket eller spist noe rart sammen med den gale kaninen.
Tokatter_USA Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 En venn av meg tror dypt og inderlig på det. Han har massevis av artikler, bilder og bøker som skal bevise dette og snakker om det med alle som orker å høre på, og det er en del, for han er en ellers oppegående og intelligent mann (college professor). Jeg har prøvd å tro på det han sier, for jeg skulle ikke hatt noe i mot at Bush hadde enda mer på samvittigheten, men det er bare altfor søkt. Det amerikanske samfunnet er bare for åpent og gjennomsiktig til at så mye skal kunne holdes skjult for så mange mennesker så lenge.
Gjest -<<- Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Jada, det er mange som tror det. Stort sett rare konspirasjonsfolk på nettet, folk som tror sagen om isfolket er et historisk dokument og folk som baserer sin politiske innsikt på private hjemmesider. Ja, og muligens en og annen lokal hippie.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Det amerikanske samfunn er for åpent til at noe sånt kan holdes skjult...? Ærlig talt. Tror dere virkelig at vi får all info hele tiden? Det foregår ting bak kulissene i alle land som folk flest ikke har en anelse om! Å tro noe annet er bare ufattelig naivt! Jeg kan ikke vite det sikkert, men jeg tror at det muligens var Bush & co. som sto bak. En slik bygning er laget for å motså nettopp slike ting, og det at de bare kollapset er høyst suspekt. I tillegg er det blitt funnet dynamitt inni bygningene i ettertid. Jeg tror Bush slet med tilliten hos det amerikanske folket og trengte å vise at han dugde til noe. Derfor satte de igang dette sånn at Bush kunne gå ut og "redde" landet sitt når alle var på sitt mest sårbare.
malingus Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Nei, har aldri tenkt tanken engang! Men at USA bare kan takke seg selv er det ingen tvil om. Klarer bare ikke å føle medlidenhet med dem. Dette har de bedt om selv og kan ikke vente sympati fra andre! Så mye som de har blandet seg inn i saker og misbrukt sin makt, er det ikke annet å forvente!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Mulig det, men det var helt sikkert muslimer som gjorde det. Groteske folk det der.
malingus Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 Mulig det, men "amerikanere" (blir jo egentlig helt feil å kalle bare folk som bor i USA for amerikanere -amerikanere må jo være alle som bor i amerika, både i nord, mellom og sør amerika!) er jo ikke det spor bedre! Groteske de og!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #14 Skrevet 13. august 2008 skikkelig morro at noen kjøtthuer kaller dette absurd.....kan ikke skjønne det absurde i dette...mye mere absurd at et land påroper seg retten til å starte en krig mot terror.... hvilket sånne luringer som dere støtter....kunne ikke dette meg inn å tro noe annet enn at de gjorde det selv....og du northernlight er vel strengt tatt mest opptatt med å redde forholdet ditt....kan ikke tenke meg du har hatt tid til å kikke på dette.....blir litt lissom-informert....om såkaldt åpenhet spør du meg...... og til deg som tror på kaniner......nei jeg har ikke røyka hybelkaniner.....er du helt vrengt eller....dersom noen ikke mener det samme som deg er dette altså sidestilt med ting man inntar.....jeg antar jeg har et par kaninpiller å låne deg.....så får du sikkert noe annet å tenke på...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #16 Skrevet 13. august 2008 gangster hippie som har skiftet nick?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #17 Skrevet 13. august 2008 JA!!! Og Norge sto selv bak Tysklands invasjon og okkupering i 1940. Det er helt sant, for jeg har lest det på nettet!!!!!!!!!!
Tokatter_USA Skrevet 13. august 2008 #18 Skrevet 13. august 2008 Jeg sa ikke at vi får all info hele tiden. Jeg sa at samfunnet er for åpent til å holde ALT skjult for ALLE SÅ lenge. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but not all of the people all of the time." Det at du og noen andre "tror" at noe annet har skjedd, betyr ikke at alle andre er naive.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 Nei, ikke direkte. Men jeg vil påstå de har indirekte skyld i det.
Gjest ~Xmas08~ Skrevet 13. august 2008 #20 Skrevet 13. august 2008 Du kan kanskje prøve å sette deg inn i hvem som rustet opp tyskland? Men for all del; Hør på media,de har alltid rett! Og du må ikke FINNE på å tenke selv! Det du sier blir like dumt som å si: "Det er helt sant,jeg har lest det i VG..." Det er så mye som ikke stemmer med 911,eller dvs..det er ingenting som stemmer!! Tar kun med et lite utsagn om bygning 7(som mange overhode ikke har fått med seg at også "raste" sammen.) "The Secret Service had its largest field office, with more than 200 employees, in WTC 7 and also lost investigative files. Says one agent: “All the evidence that we stored at 7 World Trade, in all our cases, went down with the building.” ikke bittelittegranne suspekt? Alle må nesten lese selv,for å finne ut hva deres EGEN mening er. Det blir håpløst å skulle gjengi alt her.. Søk din egen informasjon! og husk...det er lov å ha andre meninger enn mainstream media. problem-reaction-solution. Noen gang hørt om det?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #21 Skrevet 13. august 2008 så ingen stusser på at faktisk Bush-familien var venner av en del av Al-Qaida slekta? Bush var så upopulær når det skjedde, at jeg er faktisk ikke sjokkert om han inngikk en slags avtaler med terroristene.. da kunne han reise seg fra asken og fremstå som den gode president, som skulle forandre verden med sitt anti-terror arbeide. Den største terroristen her er USA.. se hva de har gjort mot uskyldige og hva slags grunner de har til å gå til krig. Dere får tro hva dere vil, det er flott for dere. men jeg kan godt tro usa stod bak det selv.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #22 Skrevet 13. august 2008 vis noen har sett dokumentaren som er blitt laget, så må jeg si jeg tror USA selv stp bak angrepet, eller var en smule klar over dette. Vis du sjekker litt opp angående "flyet" som krasjet inn i pentagon, er det fullt umulig at et fly har krasjet der. Var ikke spor etter vinger eller noe ting. men dette er en spekulasjon sak. Usa har mye informasjon rundt denne dagen, så de ikke vil gå ut med.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #23 Skrevet 13. august 2008 Ja, det kan jeg godt tro på! Gærne folk det der... Snakker selvfølgelig ikke om "mannen i gata"!!
Tokatter_USA Skrevet 13. august 2008 #24 Skrevet 13. august 2008 Det er ingen her som har sagt at de støtter krigen mot terror?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #25 Skrevet 13. august 2008 Jeg tror Bush sto bak dette selv, eller i hvert fall visste om det. I tillegg tror jeg ikke USA-erne har landet på månen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå