Gå til innhold

Id mineral sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Noen som har lyst til å hjelpe meg? Jeg sitter nå og sjekker litt på ebay,tenkte jeg skulle prøve id sine produkter. Jeg har erfaring med mineral sminke,men ikke id sin sminke eller koster. Jeg er ikke fornøyd med de mineralproduktene jeg har,husker ikke en gang hva de heter. Så til saken,jeg har lys hud,så hvilken foundation og rouge bør jeg velge? Hva heter den kosten som er blitt skrytt opp i skyene?Håper noen erfarne id-sminkere vil hjelpe meg!:) Takk takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynnt å bruke id makeup og er kjempe fornøyd..har i alle år brukt kanebo og har vært fornøyd med det men id er mye bedre..Ville kjøpt light foundation og solpudder i tillegg som du kan bruke lett over..Hvis huden blir fort blank oeller du har store porer kan du og bruke veil pudder utenpå det igjen..Kakibørsten synes jeg er god..Det er den som "står opp" som du sier:.Lykke til fra en som har fått silkehud;-)

Skrevet

Jeg har skikkelig lys hud, og bruker fairly light.

Skrevet

jeg ville ha valgt fairy light og solpudderet tan,og borsten kabuki,det er den som er barberkost,den gir det mest dekkende resultatet. vil du ha en lettere kost til solpudderet er kosten flavless face super. i tilegg bruker jeg well rested for eyes,det er som en consealer,og innehodler extra mye sink,den har jeg og egen børste til.. men du trenger jo ikke alt på en gang da,greit å se om du liker det først. :):):)

Skrevet

Gikk litt fort i svingene her ser jeg ble så ivrig he he..Børsten heter" full coverage kabuki" børste og foundationen heter "sp 15 sunscreen light"..Bruker et lett solpudder som heter "soft fokus warmth" og mineral veil over hvis nødvendig,-)

Skrevet

Har ikke sett at jeg har fått svar jeg:) Tusen takk,nå skal det bestilles:)

Skrevet

Forresten,hvor mye ligger de produktene på? for eksempel børsten?:)

Skrevet

Jeg kjøper ikke på ebay men på hqhair.com, der ligger en foundation på 21 dollar.

Jeg bruker medium beigie foundation forresten, de andre blir for lyse særlig om sommeren. Jeg er typisk nordisk blond som er blek om vinteren men brun om sommeren. Har kjøpt fairly light som jeg kan bruke til vinteren.

En venninne som er er nordisk ultrablond og lys i huden kan heller ikke ha de lyseste bortsett fra om vinteren.

Du burde gå å finne farge hos en hjudpleier...

Skrevet

Okei,da skal jeg sjekke ut den siden også:)

Javel,jeg er også typisk nordisk som du er,så da prøver jeg heller den du skriver!Ja,kanskje jeg burde det,aldri tenkt på at jeg kan det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...