Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har kommentert noe i bloggen din for litt siden, venter på svaaar Kjempefint det nye bildet av Noah oppi hjørnet der forresten Får hoppe til køys.. så ut som dere hadde hatt en kosli tur Klem!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Åh, jeg har ikke sjekket den på evigheter jeg:P Er så forferdelig dårlig om dagen, gått ned flere kg på noen få dager, og svimer av i hytt og pine... Tusen takk, veldig glad i det bilde:0) Vi var på Rhodos, ixia. Var kjempe varmt, men veldig godt:) Skal dere reise igjen altså? Så utrolig deilig. Gleder meg til høsten jeg, da skal jeg til Frankrike og så til et varmere strøk med mine to kjære gutter:) Men vi lider av besluttningsvegring så får ikke bestemt oss for hvor vi vil hen:P
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Uff da, hva feiler det deg? Hørtes alvorlig ut:/ Rhodos ja Der har jeg aldri vært. Blir Kreta på oss. Ja, ut på tur igjen. Frister egentlig ikke så veldig akkurat nå, syns det var godt å komme hjem igjen Men turen er bestilt og betalt, og var planlagt lenge før den forrige. Blir sikkert veldig moro, spesielt siden Niklas er med oss denne gangen! Men hvordan var det å fly med Noah? Måtte han sitte på fanget deres, eller fikk han eget sete? Hørt noe om at de under 2 år må sitte på fanget hele flyturen? :/ Når jeg tenker etter er jo din over det da...
Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Hørtes mer fristende ut å reise når det er høst og kaldt her forresten Men til høsten blir jeg jo fulltidsstudent, da er tiden litt mer knapp.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Kupper tråden litt jeg kommer ikke inn på Lisablogg mer *hinthint*
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Jeg aaaaner ikke, var på sykehuset i over 10 timer i dag og de fant ut nada og ikkenoe.. Veldig fint på Rhodos, søsteren min kom hjem fra Kreta i går og der hadde det også vært helt himmelskt. veldig misunnelig altså, her i Norge er det jo bare dritt vær.. Norsk sommer på sitt beste, 2 uker med fint vær og resten crap. Flyturen gikk veldig fint, kjøpte slik dvd spiller man kan ha i bil og tok med (pluss et lass med batterier) og filmer han liker, litt leker og godis:) Flaske med juice til vi lettet og landet:) Gikk så fint atte:D Noah hadde eget sete, men de ved siden av hadde en på fanget når flyet tok av og når vi landet, resten så satt han på gulvet og lekte eller sov hihi:) Søteste og mest stillesittende lille tass jeg noen gang har sett:) Håper dere få en finfin tur da og at lille Niklas kommer til å få det fint:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Hehe, kan du sende meg mail adressen din på pm mami? Så kan jeg legge deg til;0)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Lagt deg til, men postkassen din var full så fikk ikke svart:) Men neida, er ikke gravid:O) absolutt null mulighet for det, og legen spurte han også men kunne konstantere at jeg hadde helt rett:) weee:0)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Høres ikke bra ut, håper de finner ut av noe! Er jo ekkelt når det er så ille at du besvimer! Stakkars:( Har aldri besvimt i hele mitt liv, og syns det er veeeldig skummelt, hehe! Er jo det også da, spes i din situasjon! Det første jeg tenkte på var om du var gravid igjen, men de har vel sjekket det ihvertfall. Ja, her høljer det ned! Vi dro jo til Tyrkia midt i go'været her da! Tror ikke jeg blir med til varmere strøk på sommeren igjen etter denne her, mye bedre å reise når man rømmer fra kulda Sånn sett håper jeg været holder seg der det er nå, så går vi ikke glipp av noe *i det egoistiske hjørnet i kveld ja:P* Ja, de dvd-spillerne er jo geniale, vi har planer om å ta med den, han er jo tv-gal delux! Så bra dere hadde en vellykka flytur, skrekken er en trøtt Niklas som NEKTER å sove, men som heller skal være hyperaktiv og temperamentsfull bare jeg kikker på han *gru* Noah virker så snill og rolig, hehe rart hva man kan få inntrykk av over en blogg, men han ser rolig ut Og snill er han jo selvfølgelig Håper virkelig vi får en flytur som deres da, problemet er vel mest at vi ikke kan sette han på gulvet... Da er han i andre enden av flyet før vi rekker å svelge! Har en VELDIG aktiv liten solstråle Hørtes greiere ut med en slik en som satt på siden av dere i dette tilfelle ja! Hehe Jo takk for det, blir nok bra Så lenge det er vann der, er Niklas fornøyd!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Æsj da, lisa! GOD BEDRING!!!! vi gjorde nesten det samme som dere da vi var på kreta, vi hadde lagt inn hakkebakkeskogen, kardemommeby og postmann pat filmer på ipoden min, snupp elsket det ) haha jeg vil og ha passord på blogg!!!! klem klem
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Hehe kjenner til den, jeg håpet at været skulle være skikkelig elendig her når vi var vekk, men da var det jo kanon vær her hjemme *blærk':P Gikk glipp av en god dose Norsk sommer da ja. Liker syden uansett jeg, ikke vært der så mange ganger ennå, men jeg elsker å komme vekk fra triste trauste Norge. Skjer jo ingenting her, og jeg eeeelsker å shoppe i utlandet:) Og i Tyrkia må det jo ha vært masse shopping? Hehe, Noah er veldig snill og god, en svært omsorgsfull liten tass, men han kan være en rampete slamp han også altså. Er litt trassen om dagen.. Niklas kommer nok til å kose seg på flyet, tiden flyr så fort, og hvis han liker å se på film er jo det bare supert:) Niklas ser ut som en liten sjarmør han også, han er veldig nydelig, akkuratt som mammaen sin:o) Gud, skulle gjerne ha reist et sted nå altså, skolen begynner igjen på mandag, og det frister sååå lite pga jeg ikke er helt i form. Til H (nedtråkkakaviar et eller annet:) send meg mailen din på pm så skal jeg legge deg til på bloggen:) Adressen er mittlillehjerte.blogspot.com men det viste du kanskje fra før? Hvordan går det med deg forresten? Klem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 sendte deg mailen på facebook ) alt er bra her, er trøtt for tiden, men så lenge kvalmen holder seg unna er jeg fornøyd ) begynte på høgskolen(i halden) i går, føler ikke helt at jeg passer inn (men hvem gjør vel det dag 2?), men det går seg nok til. skal prøve å komme meg inn på deltid, da. føler at det er lettere sånn ) er langt å kjøre hver dag og... er du bedre i dag eller? har tenkt på deg )
Gjest Skrevet 13. august 2008 #14 Skrevet 13. august 2008 Ja, det var masse å shoppe i Tyrkia - fake fake fake Bryr ikke jeg meg om da, jeg kjøper det jeg syns er fint Ble ikke så mye kles-shopping egentlig, men fikk noen flotte gaver av min elskede Fikk designe mine egne smykker i hvitt gull, og jeg ble kjempefornøyd med de! Så fikk jeg to ringer og to par øredobber av han, snille snille samboeren min Meen, på Kreta skal det ikke bli no shopping - vi har shoppet nok for i år tror jeg nå! Hehe. Hvordan skole går du på da, hva skal du bli? Håper du blir bedre over helga, eller at de finner ut av noe! Har tenkt på deg i dag jeg!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. august 2008 #15 Skrevet 13. august 2008 Masse fakefakefake i Hellas også, men jeg syntes nesten det er litt gøy, så lenge det ikke står D&G utover hele tskjorten liksom.kjøpte mange skjerf jeg da, slike Pashmina skjerf, utrolig herlige:) Så snill kjæresten din er da, så kolseig å få smykker:) Jeg skal ta generell studiekompetnase så jeg kan studere på Høgskole, skal bli sykepleier eller politi. Heller mest mot politi så jeg prøver og trene meg opp til opptaksprøven:) Takk pilla, håper det går over fort fort fort. Skal på photoshoot i morgen så jeg håper det er over da. Ikke så kult og ta bilder av en som er grønn i trynet tror jeg:P
Gjest Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Oki, hvilke yrkesrettet har du tatt da? Jeg har også tatt påbygging skjønner du, jeg gikk omsorgslinjen året før. Moro med photoshoot, jeg så det ene bildet, og det så ut som det gikk bra =) Du var kjempevakker der, skikkelig stilig bilde syns jeg Du er alltid vakker da I hvilken sammenheng tok du bildene, eller var det bare for hobby? Blir gøy å se resten hvis du legger de ut, gøy med bilder!! Nattaklem!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 #17 Skrevet 15. august 2008 Helsefag, var et bomår, ingen som fortalte meg at jeg kunne begynne rett på generell studiekompentanse.. Men nå er det året over, og jeg får hvertfall brukt for karakterene:) Hehe takk takk, bildene er ikke redigert ennå, får vel de ferdige bildene om 2-3 uker tenker jeg. Så da kan jeg legge ut noen på bloggen;0) Denne gangen var det litt hobby, men også noen som kanskje skal brukes for vif;) Jobbet som modell før, men det var før jeg fikk barn.. Nattaklem tilbake:0)
Gjest Skrevet 16. august 2008 #18 Skrevet 16. august 2008 Så spennende da Hva er vif? Du ser ihvertfall strålende ut tross en graviditet og fødsel, så selv om tiden sikkert er knappere enn før, kunne du jo fint ha fortsatt den jobben
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 16. august 2008 #19 Skrevet 16. august 2008 Hallo? Lisa? Jeg vil også se på blogg!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. august 2008 #20 Skrevet 16. august 2008 HVA vif er? Hallo, Vålerenga selvfølgelig (fotball;) hehe.. Føler meg ikke som før jeg fikk et barn, dessuten er jeg veldig veeeeeldig lav så det er vanskelig å få seg jobb, hvertfall nå som jeg har vært borte fra det en god stund. Men tusen takk, du er så søt:) Ylle, send meg mail adressen din på pm, så skal jeg legge deg til på bloggen. Den er låst, så man må logge seg inn;)
Gjest Skrevet 16. august 2008 #21 Skrevet 16. august 2008 Hahaha, DA er det ikke rart jeg ikke har hørt om det Er det noe jeg aldri har interessert meg for, så er det dessverre fotball, hihi Jeg er også kjempelav, kanskje vi er på høyde, har ikke møtt så mange som er lavere enn meg akkurat... Da er de som regel barn eller dverger i tilfelle. Så nå ble jeg nysgjerrig... hvor høy er du?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. august 2008 #22 Skrevet 16. august 2008 Hehe fotball er konge, men så har jeg spilt siden jeg var 4 år også Jeg er 165 høy eller lav om du vil;o) Men i "modellverden" er man nesten dverg da, de fleste jentene er jo langt over 1,80:P Hvor høy er du da?
Gjest Skrevet 16. august 2008 #23 Skrevet 16. august 2008 Stilig at du har spilt hele livet da Da skjønner jeg godt du er hekta Ja, da er jeg enda lavere... *rødme* 157 er jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå