Sirtiella & lille Amalie Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 hei hei.. er nå inn i den 19uke og har utrolig vondt rundt navelen og i navelen som regel på kveldene når jeg kjenner at magen er skikkelig strekt ut etter mat og luft sikkert..kjennes ut som den skal sprenges magen hehe.. noen som har vondt rundt navlepartiet?? kjenner ut som om noen putter en finger inni navelen og presser hardt inn!!!! klem
knerta Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hei! Hadde ei venninne som også hadde vondt i navlepartiet når hun var på jobb og stresset litt. Hun fikk beskjed om å roe ned i tilfelle det var begynnende navlebrokk!
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 ja kanskje det er det! har stresset i d siste så... hmm ikke vet jeg hva det er..:S
mariemommy Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg har det på samme måte. Føler også at navlen skal sprekke.... eller trykk under eller hva jeg skal si. Litt små ubehagelig hvis babyen spenner rundt navlen også Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Er 23 uker og det er vel bare noe som skjer i prosessen for at navlen snart skal komme ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå