Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 1) Har satt 4 barn til verden og jeg har visst befolket hele planeten 2)Jobber deltid 3) Ungene får ikke sukker i ukene,unntak visst det er bursdager 4)forer ikke ungene mine med søppel mat 5)Gikk ikke i barnehagen før de fylte 3år Ifølge bim må jeg være helt ubrukeelig
mor_til_2_84 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hvis du føler at punktene du nevner er viktige for at barna dine skal ha det bra, og du er en generelt oppegående person, så tror jeg du kan definere deg som en helt vanlig god mor. Jeg kan ofte føle at foreldre gjør feil i forhold til barna sine, men så lenge de ikke gjør noe farlig eller ulovlig, må det være rom for at folk er forskjellige. Alle er nok ikke enige i mine valg heller, men selv føler jeg at jeg er en god mor, og at jeg har en lykkelig, sunn og frisk toåring.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Er det så viktig at vi følger standaren til "bim",da??? Jeg har gjort det samme som HI, og trenger ikke aksept fra andre for å vite at jeg gjør en flott jobb som mamma. Og HI, det trenger ikke du heller.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hvordan kan vi vite om du er en dårlig mor??
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Det finnes ingen bim-standard. Da hadde det ikke vært så mye krangling her. Syns du høres ut som en helt normal mor.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Umulig for oss å vite, men ut fra det du skriver virker det ikke umiddelbart sånn? Og her inne på dib er det jo ganske mange som mener at å jobbe heltid, gi ungene sukker eller pølse/hamburger i det hele tatt eller å ha ungene i barnehage gjør deg til en dårlig mor, ikke motsatt... (Mens fedrene selvfølgelig ikke har noe som helst med saken å gjøre)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Kanskje du bør slutte å la bim være det avgjørende organ for hvordan du føler deg? Det finnes mange veier til rom. Og til lykkelige, veltilpassede barn. Du har funnet en vei som passer for deg. Det hadde ikke passet meg og mine barn.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Kjære jenter, HI lurer ikke på om hun er en dårlig mor, hun henger ut dem som mener annerledes enn henne. Som hun tror er hele BIM fordi hun tar alt hun leser i verste mening.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 For et patetisk innlegg! Minner om de jentene på barneskolen som sa "jeg er så stygg, jeg" for at andre skulle si "neida, det er du ikke!" Patetisk.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Til HI: Du er ikke en dårlig mor, men hvor ble det av DEG som person? Har du overhode noe liv? Å ofre seg for ungene sine er ikke noe mål i seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå